İnsan Sevginin En Güzel İfadesidir

Mutlu olmak için çok sebebimiz var aslında. Bunun kavramını öğrendiğimiz zaman daha huzurlu bir yaşamımız olur..

Kendi değerinizin farkına varın.

Hayatınızın merkezine paşa gönlünüzü alın. İşte o zaman başkalarının söylemleri dışarıda kalır. Çevrenizde ki insanların doğrularına aldırmadan, kendi doğrularınızla yaşamayı öğrenirseniz daha mutlu olursunuz.

Bırakın hayatınızın dümeni sizin elinizde kalsın. Kendinizi keşif edin ve hata yapma özgürlüğü tanıyın. Çünkü her hata bir tecrübedir!

Anlayanlar için büyük bir kazanımdır...

Ayrıca ruhunuzu ve bedeninizi beslenmeyi unutmayın. Ara sıra kendinizi ödüllendirin. Çiçek alın, kitap okuyun, müzik dinleyin, dans edin, doğa yürüyüşleri yapın. İmkanınız dahilinde seyahate çıkın. Yeni şehir ve ülkeler görün, tanıyın.

Yanında huzur bulduğunuz, gerçek dostluğuna inandığınız insanlar olsun. Onlara zaman ayırın birlikte kahve içip sohbet edin. Bazen insan, insanın en iyi ilacıdır.

Her halinizle kendinizi kabullenip sevin!

Kendinizi önemseyin, ağız dolusu ve mavi gülün.

Sevgiyle kendinize sarılın, çevrenizi kuşatın. Çünkü insan sevginin en güzel ifadesidir. Var oluşun yegane temelinde, sevgi vardır.

Sevgiyle baktıkça her şey başkalaşır ve güzelleşir.

Sevgi sizsiniz, o sizin özünüzde. Bunun farkına varın.

Gülşen Polat

20 Aralık 2022 1-2 dakika 27 denemesi var.
Beğenenler (4)
Yorumlar