İntihar

Sizinde bildiğiniz gibi intihar günümüzde tek tanrılı din olarak kabul edilen her üç dinde de yasaktır. Bir sürü basın yayın organında her gün defalarca çıkmaktadır; İslamcı militanlar otobüsün içine girerek üzerindeki bombayı patlattı ve yirmi kişinin ölümüne sebep oldu...







İnsan ne kadar baskı altında olursa olsun böyle bir harekette bulunmamalıdır. Muhtelif ayetlerde ''Kendi kendinizi ellerinizle ateşe atmayın''denmektedir. İntiharın sonucu her ne sebeple olursa olsun ilanihai cehennemdir. O militan otobüse girip bombayı patlattığı zaman, orada iki yaşında ki çocukta ölmektedir. Bizim inancımıza göre her doğan insan İslam fıtratı üzerine doğar, anası babası Yahudi veya Hristiyan olsa bile; daha sonra akil baliğ olunca kendi hür iradesi ile isterse Yahudi, isterse Hristiyan yahut Müslüman olur. Yani o bombayı patlatan arkadaş hem kendi cehennemini hazırlamakta hemde Müslüman öldürmektedir. O beyni yıkanmışları bu eylemlere itenler de büyük bir vebal altındadır. Eğer o ülkeyi kana bulamak istiyorsan üzerine silahlarını alır o düşman ülkenin askeri tesislerine saldırı düzenlersin. O zaman öldürülürsen şehit olma ihtimalin daha fazladır. Bu İslama hizmet ettiklerini zannedenlere Yunus'u ve Mevlana'yı birazcık olsun okumalarını tavsiye ediyorum. Sevgi ve saygılarımla...

29 Kasım 2009 1-2 dakika 1371 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 14 yıl önce

    Çok haklısınız Ahmet Bey, Ama, ne yazık ki değil müslümanlıktan, insanlıktan bile nasibini almamış bu yaratıklar, Din adına , dinin yasakladığı ne kötülük varsa yapıyorlar. Bu gibiler yüzünden islam dini Dünyada radikal şeriatçı bir din olarak tanınıyor ve insanlar korkuyorlar. işte İsviçre'de minarelerin yasaklanması da bu korku sonucu bence. Bu kötü insanlar yüzünden dinimizde zan altında kalıyor. Saygılar