İntikam Yemeği Soğuk Yenir

Medyadan duyduğumuz haberlere göre, Suriye'den kaçıp, Antakya'daki Türk askerleri tarafından, sıkı bir şekilde korunan, mülteci kamplarına sığınan, muhalif askerler buradan, Esad karşıtı isyancı hareketi yönetiyorlarmış.

Biliyorsunuz, Abdullah Öcalan'da yıllarca Suriye'de yaşamış ve PKK yı oradan yönetmişti.

Kısaca, Suriye rejimi çok uzun bir süre, PKK lılara kucak açarak, onlarla işbirliği yaptı. Hatta, bu son PKK eylemlerinde de, Esad rejiminin parmağı olabileceği, pekçok kişi tarafından tartışıldı.

Kısaca, gün oldu. Devran döndü. Şimdi,Suriye yönetimi ektiğini biçiyor.

Eee, bilindiği üzere "intikam yemeği soğuk yenirmiş."

Yalnız ,bu işin bir de diğer yüzü var. O da şu. Geçenlerde Esad verdiği demeçte: "Eğer, Suriye bölünürse bütün bölge bölünür" demiş.

Bu konuda haklı olabilir. Dikkatli olmamız lazım. Bence Esad, bunu söylemekle bize bir mesaj vermek istemiş.

Bu mesajın açılımı, Suriye bölünür de, bir parçası bölgede emperyalist güçler tarafından kurulmak istenen, ilki Irak'ta hazır Kürdistan'a eklenirse, arkasından Türkiye ve İran'da aynı akıbete uğrar olabilir.

Sizler bu konuda ne düşünür sünüz? Bilmem ama,
Vallahi! olur mu? olur?

07 Kasım 2011 1-2 dakika 138 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar