İran-uranyum ve pkk

Kişi başına düşen milli gelir nedir ülkemizde? Kaç işsizimiz var? Okula gidemeyen kaççocuk* Üniversite kazanamamış kaç genç? Sosyal yardımlaşma ve dayanışma dan yardım alan kaç aile? Sosyal güvencesi olmayan kişi sayısı? Akşam evine başı önünde giden kaç asgari ücretli?
Neyse liste yeterli, say say uzayacak. .Konu sıkıcı,gündemin göbeğinde...Sanırım neden söz edeceğimizi anlamışsınızdır...
Atalarımızın " her horoz kendi çöplüğünde öter " sözünü galiba Osmanlı döneminde bozmuşuz hayli bir zaman ve hemen her çöplükte ötmüşüz.Bu yüzden tavuklara aşıladıkları yumurtadan çıkan civcivler kalmış yetim öksüz orda burda...O dönemde yanında olsa da olmasa da eli kavuşur,gücü yeter,sözü geçer bir kuvvet ve heybetti Osmanlı...Senaryo kolay,oynamak zaten oyun....Varın adını siz koyun. Bir şehir yüz ölçümü,bir büyük şehir nüfusu yerdir İsrail...Biz? Koca ülke,şanlı tarihi olan millet,cengaver,akıncı....Say say....Yavaş...!
Dünyada uluslararası diplomasi ve istihbari faaliyeti bakımından tamamen sıradışı ve radikal kuralları olan israil,bu son olayda da Türkiye gibi koca ülkeyi İran tuzağına çekebilmiştir. İran ın uranyum ,nükleer silah vs .birikimini kin yapan israil bir türlü ABD yi İran üstüne salamadı ve kursağı lağam dolu hala.Kusacağı belliydi...Uluslararası üslup da çok sert olmak fayda sağlamıyor malesf.Pkk yı himaye eden besleyen eğiten İsrail iken ; Kuzey Irak Halkının bize olan sıcak duygularını azdırıp,kukla adamlarla bize bize düşmanlık aşılayan da israil değil mi?Her akşam Kuzey Irak haberi dinlerken tahrik oluyorduk hani,kesildi aniden hepsi.Şimdi İran a vurma zamanı...Her destek ve gerçeklerin görülmesine yardımcı ülke ve idareciye düşmandır bunlar...Neyse maksat hasıl olmuştur israil açısından vesselam...
Şimdi bakalım çok kısa: Nedir durum? Laf-ı güzaf...! "Şiddetle kınarımm" ...Çok da takıyor ya ... Ülkede kriz var,açlık var,işsizlik var,satılık kara ruhlu insancıklar var adına pkk dense de...en bunca sorun n dururken van minute salvolarıyla kıçını altından klozete oturtan leş kokulu arap şeyhine yaran,sanal kahramanlıklarla gaza gel.Adamların günlük gelirleri ülkeyi iki sene idare eder belki...Kaldı ki Filistinli kardeşlerimizi kökten ihya eder...Üstelik biz bin defa yapsak da sonuçta aynı millet ikisi...Biz çok sevdik,çok sahiplendik ,ama sonuç ortada,vuruşta yıktılar gibi değil mi? Yardım edecekseniz zaten ederdiniz,sene üçyüz atmış beş gün değil mi? Tribünlere oynarsanız arada çöker böyle işte....

Bizim Tansu da gitmişti Bosnalara; noldu,adını bilen orta okul lise öğrencisi var mı? Gelir geçer popülizm bunlar...Geçmeyen yüz karası ,işte alında...Ya yıka pişkinlik et,ya başka alınlara çal da mertlik et...Vesselam.....

31 Mayıs 2010 2-3 dakika 38 denemesi var.
Yorumlar