IŞID' ın Zulmü ve Sözde Kardeşlik

Gündem hergün bir başka.. tıpki insanlar gibi.. dikkat ediyorum da bilgisi olan olmayan herkes konuşuyor olmuş.. kimisi oturduğu yerden kimisi savaştığı yerden kimisi de maksat meydanı boş geçmemek düşüncesiyle konuşuyor ama konuşuyor sadece... bugün kobane de binlerce insan katledildi ve ediliyor.. orda onlaara karşı pkk savaşıyor.. günler haftalar geçti kobane düşmedi ordakiler tüm yüreğiyle gelişmiş silahlara karşı savaş veriyorlar.. ve git gide güçleri değil cephanesi tükenmekte bunun üzerine yardım istediler bir çok ülkeden ama asker değil cephane istediler... fakat türkiyedeki gündeme baktığımız zaman nedense herkes başka mutlu... benim anlamadığım kürtleri sevmiyor olabilirsin sevmek zorunda da değilsin ancak bugün orda ölen katledilen sadece kürt değil... ışıd 6240 türkmeni öldürmüş 800 türkmen kadını cariye diye satmış.. 2000 türkmen kadına tecavüz etmiş, yerinden yurdundan etmiş.. ışıd burda bunları yaparken türkiyede sadece kardeşilik değil insanlık da ölmüş durumda... ve dedikleri şey siz yemeğini yediğiniz ülkeye neden hainlik yapıyorsunuz.. kimse kimsenin ekmeğini yemiyor yurdundan etmiyor.. kürtler zaten mezopotamya da yaşamış yaşayan ilk insanlardır.. diyorlar ki irandan zamanında sizi biz aldık biz kurtardık, irandan aldığı zaman kürt olduğu için değil sünni olduğu için burdaki sünni olmayan insanlarla yer değiştirdiler... yanlış anlaşılmasın ben bölücü değilim benim de atalarım çanakkalede savaşmış kurtuluş savaşında mücadelesini vermiş neden mi çünkü biz kardeş dedik size.. bugün gezi de olsun soma da olsun en az sizin kadar üzüldük.. ama siz bugün aynısını yapmıyorsunuz hatta aynısını da istemiyoruz fakat ne diyebilirim ki sizin gözünüzde taksimdeki bir ağaç kadar bile değerimiz yokken.. sürekli nefret ettiniz va yalan basınınıza göre hareket ettiniz.. sadece bir defa gelip görseydin yaşasaydın belki anlardın ama nerde.. eğer haberleri takip ediyorsanız görmüşsünüzdür.. türk askerleri sınır da tetikte diye.. ne komik değilmi iki üç asker yüzünü suruça dönmüş kameralara poz verircesine siperde durmuş.. ancak bu kadar rezil bir durum olur.. keşke bunlarla sınırlı kalsaydı bugün ışıd'a türkiye üzerinden yardım yapılıyor silaahlar gönderiliyor.. ancak tüm burdaki herkes görüyorken nedense sadece devlet görmüyor... ah ah o kadar çok anlatılacak şey varki ne kalem yetiyor ne de kelimelerim... ki anlayacak bir tek insan olsaydı içim yanmazdı :( sadece ön yargı.. biri ne mutlu türküm dese saygı duyarım ne mutlu ingilizim derse saygı duyarım ama ne mutlu kürdüm dese düşman damgası vurulur... anlamadım gitti gerçekten.. ben yoruldum aartık... gerçekten yoruldum allah rızası için biraz duyarlı olun ve bir defa tarafsız ve ön yargısız düşünün...

14 Ekim 2014 2-3 dakika 14 denemesi var.
Yorumlar