Işit ABD'nin Gayri Meşru Çocuğu

Kulaklar vermiş Tanrı duysun diye kulları. Göz de görmeye... PKK nın otuz yıldır yapamadığını bunlar nasıl yaptı acaba. Sayısız militan, tank, ağır ve hafif silah... Bir tek uçak kaldı havalandıracak.




Bu Irak denen devletçiği bu hale sokan kim? ABD, FRANSA, İNGİLTERE... Sevinip rahatlayan kim? İsrail. Amaç nedir? En büyük devlet olarak Orta Doğuda İsrail kalana dek bu fitneye ve bölünmeye devam etmek. Kendi conileri fazla zayiat verince memoyu, ahmoyu, hüsoyu sür cepheye.




Bunları bilsek de ne yapacağımızı, ne söyleyeceğimizi şaşırıyoruz. Neden mi? Kimin neyi, ne için nasıl yaptığını kestirmek zor. Bir yandan hamisi ABD buradaki grupların, bir yandan azılı düşmanı. Esad en delikanlısı ve en iyi uzak görüşe ve analiz yeteneğine sahip has devlet adamı. Kim yerinde olsaydı şimdiye on defa devrilmişti. Kendilerinin kurduğu bu militan grubu o kadar salak mı ki asıl amaçları devlet kurmak, halifelik kurmak hakim olmak iken durup dururken tüm Batılı güçleri üzerine çeksin. ABD'nin düşmanlığını kazanıp kendi üzerine salsın.




Kafa kesmenin doğuracağı dehşetten faydalanmak medyatik, psikolojik bir eylem olsa da asıl amacı toprak ve hükümranlık değil mi? Bizim salon ve zengin, keseleri dolu Kürt siyasiler de buradan horozluk peşinde: "Kürt gençlere kapıyı açsaydınız IŞID ı tükrükle boğacaktık". Yesinler senin gençlerini... Orada IŞID kadar YPG, PYD, PEJAK VE PKK lı kuçu var zaten... Kıçından nefes almaya başladılar on günde; yardım istemedik millet kalmadı. Türkiye Cumhuriyetinin yetkili ve etkisiz şahıslarının vebali daha büyük olacak gibi... Eğer bu bataklığa ve tuzağa
düşerlerse.




Hangi kör, sağır ve basiretsiz devlet kendisine düşman bir grubun meşru devlet olması için gidecek ve onunla çarpışan başka bir grupla savaşacak. Adını masum halk koymayalım: Suriye ve Iraktan gelenlerin hepsi burada misafir. İçlerinde askerlik yaşında, eli silah tutan binlerce genç var; buyursun cepheye ve ülkesinin topraklarını savunsun...




Gaza gelmeyelim beyler; gaz vere vere sadece os.....up dururuz bilesiniz... Vatan toprağına her ihanet bir gün cezasını bulsa da kolay kazanılmıyor ki bu vatan toprağı... Bırakın kimin ne hali varsa görsün de demeyelim, kraldan çok kralcı da olmayalım, başkasının hamile bıraktığı gayr-ı meşru çocuğa babalık yapmaya da soyunmayalım...

14 Ekim 2014 2-3 dakika 38 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (1)
  • 9 yıl önce

    Dünyada terörü besleyen ülkeler belli belli olmasına da demokrasi havarisi gözüken de yine onlar. Dünyanın en büyük silah şirketlerinin hangi ülkede olduğunu inceleyin bakın sonra da savaşlar niye bitmiyor bu örgütler niye ortadan kalkmıyor anlayın. Her şey çok açık görünen köy kılavuzda istemiyor. Güzel bir yazı kaleme almışsınız Tahsin bey kutlarım yürekten...👍