Islıkların Mektubu

Yazacak çok şeyimiz var seninle,elimize aldığımız kalemin ucunda beliren umudu görerek karalamalıyız ak kağıdın yüzünü,zamanın karanlık zindanlardan gelen, mavi bir gülümseyişle kalkmalısın ayağa, ve o günün cografyasında beliren bahar yapraklarında portrelemelisin düşlerin en mavisini..
Ey benim karanlığın tutsak düşlerinde yenilmişliği kabul eden kadınım, sanmaki bir haykırış karanlığın habercisidir, sen ellerinde yüreğinde büyüyen umuda kulak ver.
yenilmenin mevsimsiz gelen kar taneleri kadar titrek oldugunu düşünerekte yaşama, ah bilmelisin ki dünya kanatlarının altında ne güzel şeyler uyumakta, en az rahminde büyüyen umut kadar taze, selvi ağaçları kadar yiğittir uyuyan bebeğin yüreği...
Büyüteceksin onu nisan yagmurlarının altında, saç uçlarınıza düşen damlalarda belirek sevdanın o ucsuz bucaksız zafere yol almış hali, benim menekşe kokulu yarınım, bedenin ne bir işkence nede yorgun işçi kadının gözlerine haps olmus yarınsızlığı simgelememek de, güvercin kanatlarıyla boy veriyor o ucsuz bucaksız nehirlerin kıyılarına vuran hasretlerimiz, düşün ki okyanusun en dip karanlığında çırpınan karayip kuşunun çağresizliğidir kimliklerimiz,bileklerimize geçirilen kelepçeyle, o vakit bir çırpıda kalkmalısın ayağa üzerine üşüşen binlerce akbabaya kafa tutarak yüzmelisin özgürlük türkülerinin söylendiği ada yakasına...
Sevgili;
Sıska bedenini özlüyorum, en az senin gözlerin kadar güzel olan çocuksu düşlerime kulak veriyor ve son bir haykırışla oturdugum yerden güneşin doğuşunu izliyorum, tam dört renkle kendini özetliyor, sabahın ilk saatlerinde sarıyı öğleyin turuncu akşam üzeri pembemsi tam gün karanlığına yakın senin rengin belirir güneş ana yüreğinde..
Yaşamla ölüm arasında çizlen bir çizğidir umudun o kırlangıclara kulak veren huysuzluğu, sen onun bu hallerine alışarak çizmelisin hayat resmini ,o sayılı günleriini beklediğin yavrunun düşlerine...

Baktın çok yalnızsın çık bir çınarın en tepesine, seyret doğanın güzelliğini gözlerine görünen tüm canlı cansız varlıkları heybende bir pusula gibi sakla, günler sonra kapını çaldığında yorgun bedenim , ilaç niyetine içir bana mevsim şerbetini...

Şimdilik hoşcakal
Maphus Gözlüm.....

29 Nisan 2011 2-3 dakika 22 denemesi var.
Yorumlar