İyi Bayramlar

İyi Bayramlar

Bayram bayram olalı böyle kepazelik yaşanmadı!

Lan ülkenin yarısından fazlası dernek, mernek doluymuş da haberimiz yokmuş!

Meğer ne çok iyiliğe köprü olmak isteyen dernek ve dernek çalışanı varmış mış da bizim haberimiz yokmuş!

Gerçi, oldu artık, olmaması ne mümkün! Televizyon kanallarında ha bire alt yazı slayt reklamları dolandırdılar, onlar televizyonda bu reklamları boşuna mı dolandırdılar?

Peki o reklamların primetime orada gösterim bedeli ne kadar bir bilgin,z var mı? Merak edenler araştırsınlar!

Gerçekten iyilik için mi yapıyorlar tüm bunları? Cidden inandınız mı? Kurbanlarınızı bağışladınız mı? Televizyonda reklamlarımız dönmüyor ama size kurban katkılarınızı sunmak ve cennete yolcu etmek için yeni kurduğum derneğe bağış yapma kampanyasından bahsetmek isterim!

Her yol derneği!

Her yol derneği olarak her yerde 1250 TL olan kurban bağışı kampanyalarında büyük damping, indirim, bindirim, sindirim yaptık! Sadece 350 TL karşılığında kurbanlarınızı kesiyor, biçiyor, pişiriyor, paketliyor ihtiyacı olanlara yolluyoruz! Tüm bunları kamera ile kayıt yapıyor adresinize yolluyoruz! Dahası da var, kurban kesim belgesi düzenliyoruz, üstüne altın varakla adınızı yazıyoruz! Durun daha bitmedi, dilerseniz cennetten tapunuzu da ekliyoruz!

Bu da yetmez bana diyorsanız, özel hizmetlerimiz kategorisinde hazırladığımız çok özel cennetlik paketlerimiz de mevcut, dilerseniz onlardan da çok küçük katılım paylarıyla yararlanabilirsiniz!

Bu fırsatı kaçırmayın, kurda, kuşa yem olmayın!

Nasıl olsa alışkınsınız, bir kere de biz kandıralım!

İstemez misiniz?

İban numaramızı lütfen özelden isteyin, ulu orta yazmayalım şimdi!

Koç gibi para kazandı millet!

Hadi iyi bayramlar!






 *Burada dürüstçe işini yapan dernekleri ve gerçek hizmet aşkıyla işini yapanları kastetmiyorum, bilginize! 

30 Temmuz 2020 1-2 dakika 95 denemesi var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (4)
  • 3 yıl önce

    Gülecek o kadar çok şey var ki :) kutlarım seçkinizi Ozan bey

  • Kutluyorum yürek sesinizi ve de bayramınızı. Vurguların yerli yerinde olduğu bir paylaşım. Saygılarımla