Justin Bıeber Nasıl Yürür

"Justin Bıeber bana yürüdü " Aleyna kızımız BASINDAN


Yahu bu Justin de artistik teki... Öyle zaten mi dediniz? Ben de farklı bir şey demedim. Anladık yürüyorsun da bunun reklamını niye yapıyorsun... Yürüyorsun madem, Aleyna kızımıza doğru niye gidiyorsun? Yürürken öyle sallana sallana mı yürüyorsun? Değil mi ama? İnsan hiç olmazsa ''Dağ başını duman almış yürüyelim arkadaşlar.'' marşı ile yürür, eğer ki birisine yürüyecekse...

Bak Justin Efendi, ağzına biber sürerim senin. Öyle her önüne gelen kıza yürürsen, hele de Aleyna Bacımıza... İllaki yürümek istiyorsan, senin evinin yakınlarında yürüme parkurları var git orada yürü kardeşim.

Hadi Aleyma kızımıza yürüdün, Aleyma mı dedim, Aleyna canım anlayın işte leb demeden leblebiyi... Hadi yürüdün de bari koşar adım gitme ya da kaz adımı yürüme... Normal bir şekilde yürü... O da sana ''Yürü git leeyn.'' de diyebilir, bunu da sakın unutma... Sen de O'na ''De get bacım ben kendi kendime yürüyorum, sana noliy ki?'' diyebilirsin...

Çok alem bu Aleyşa yahu! Bak yine yanlış söyledin, diye sesler duyuyorum. Anlamışsınızdır ama, Aleyna olduğunu, dikkatsizliğime verin canikolarım bu seferde... Justın gardaş, bilader, bula bula seni mi buldu yürüyecek, sonrada saçlarından tutup sürüyecek? Ben O'nun yerinde olsam sana yürüyeceğime, aynanın karşısına geçip kendime yürürüm...

Ah Alyoşa ah! Yine mi harf hatası yaptım? Bu sefer tuttururum diyordum ismini cismini olmadı ha! Anlıyorsunuz siz yine de Aleyna olduğunu mevzubahsin... Yarın hemen arayayım şu kerata Jastın denen zibidiyi, zibidi dediğime bakmayın, samimiyetten, beni de çok sever zaten, bir dediğimi iki değil üç dört bile etmez... Bırak diyeyim ''Bırak şu Aleyna'ya yürümeyi kızımız çok mutaassıptır, öyle herkese de yüz vermez, minisi bile diz kapaklarının altındadır, sen kendini ne sanıyorsun?'' filan, böyle laflar edeyim de, rahat bıraksın bizim kızcağızımızı... Benden haber bekle anacağım, çözdüm, çözeceğim bu işi...

09 Ocak 2022 2-3 dakika 1371 denemesi var.
Yorumlar