Kader Arkadaşım

Sen aynı kaderi omuzladığımız kader arkadaşım, gücümü yenildiğim hayatın engellerinde senden aldığım, sevdiklerimi kaybettiğimde senin varlığınla avunduğum, en meteliksiz anımda kara kara düşünürken, avcunun ve yüreğinin cömertliğiyle rahatladığım, hastalanıp kıvrandığımda ölümden korkarken, verdiğin cesaretle yaşama sarıldığım:





Yol arkadaşım, hayat arkadaşım, kader arkadaşım, çocuklarımın babası, gönlümün dileği, başımın direği, senin yanında heybetlenip dünyaya meydan okuduğum koca çınarım.....





Dün gözlerimin içine baka baka ecel teri dökerken, seni o an kaybetmenin korkusuyla panikledim, çocuklarıma nasıl haber vereceğimi şaşırdım. Deniz kadar ıslanmıştı tüm tenin. Ölümü daha önce gidenler gibi yakıştırmadığım için, ölümü konduramadım çektiğin ızdırabın adına. Gelip geçer sandım diğerleri gibi bu hastalığın, canın acısıyla ayaklarım diye bağırırken korkularım tüm direncimi tüketmişti merdivenin mermer basamaklarında...





Yetişmek için peşinden gelirken,ne olduğunu anlayamadığım bu esrarlı halin, ilk defa güçsüzlüğünü ve tükenmişliğini anlatıyordu sanki. O kadar kalabalıktı ki etrafın. Komşular arkadaşlar akrabalar çevirmişti dört bir tarafını. Ne çok sevenin varmış meğer. Ufacık çocuktan, kocaman insanlara kadar herkse senin için dua etti yalvardı Tanrıya.


Ve ben bir aşağı bir yukarı yürürken:


Açtım ellerimi Tanrıya ve başladım yalvarmaya.....


-Yalvarırım Tanrım:Bu kandil gecesinin hürmetine onun canını bu gece bağışla.........


-Yalvarırım Tanrım çocuklarımı babasız bırakma......


-Ey yar beni yalnız bırakma.....

Sensiz karaya vurmuş ölü balık gibi olurum. Sen sağ kolum, direncim, kuvvetim, annem, babam... Yol arkadaşım..kader arkadaşım, sırdaşım, çocukluğum, gençliğim,cesaretim... Sevgilim.....


-Uzakta olsan da, yakında olsan da, senin nefes aldığını bilmek, yaşamam için en büyük nedendir.






Acile gider gitmez bir saate kadar onu kaybedeceğimizi ve hemen beş dakika içinde ameliyata alınması gerektiğini ve ameliyatının ise çok riskli olduğunu benim de sağlık problemlerimden dolayı gizledikleri bu haberleri bugün yoğun bakıma alındığını bugün kızımı hava alanından aldıktan sonra hastaneye giderken öğrendim....


Şimdi Tanrıya yoğun bakımdan çıkması ve onu bize bağışlaması için yalvarıyorum... Çünkü benim onunla geçireceğim geç kalmış mutluluklarımız için zamandan alacağım var. Bu zamanı kazanmak için ise onun yaşamasına ihtiyacımız var.... Gözlerini aç, avuçlarımı tut ve beni eskiden olduğu gibi o tatlı ve ikna edici sözlerinle avut ey sevgili... Bırakma sensiz bu yolda kırık kalbimi.....

Sen ey sevgili, köpeğe bile ev yapan onları besleyen hayvan sever, muhtaçlara açlara yardım eden insan sever, eli açık, cebi açık, yüreği açık, sıkı dost. Umuyorum ki bu iyilliklerin karşılıksız kalmayacak, yaptıkların dualarla senin karşına gelecek. Ve kainat senin bu hayatta kalman için sana yer açacak ve Tanrı seni sevenlerine bağışlayacak...



Not: Üst üste yaşadığım tüm acılardan sonra Allah böyle bir acıyı ne bana ne benim gibilerine yaşatmasın dilerim. Sevgili dostlar hepinizden yine dua bekliyorum çünkü inanç insanı hayata geri döndüren en kuvvetli köprüdür.

02 Mayıs 2014 3-4 dakika 74 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 10 yıl önce

    Hüzünlü bir yazı baştan sona dua etmek ve ALLAH'dan yardım beklemek ve tabi ki sabır gerek böyle durumlarda. Dualarımız sizinle ...

  • 10 yıl önce

    Ahmet bey tüm dualarımız onunlaydı,ama onu perşembe günü kaybettik,çok üzgünüm sözün bittiği yerdeyim.....

    Keşke hayatta olabilseydi ve bu yazıyı okuyabilseydi,......

    😭😭😭