Kadın Sevginin Ana Dilidir

Kadın sevginin her halidir.

Anne, kardeş, sevgili, eş, yaren ve yoldaştır. Hayat verendir yüreğinde ve canında büyüttüğüne ömrünü verir.

Yeter ki değeri bilinsin, sevgi ve saygı görsün. Kadının mutluluğu toplumun mutluluğudur. Çünkü kadın doğuran, büyüten, eğiten hayatı öğretendir. Annelik gibi paha biçilmez bir sıfatı vardır.

Kadına verdiğiniz her şeyi çoğaltarak etrafındaki insanların mutluluğu için harcar.

Tarlada, fabrikada hayatın her alanında ve dar zamanlarda uzun ve yorucu işlerde çalışır. Sorumluluk altında yorgun düşse de sevdikleri için her şeyi yapar, ömrünü harcar.

Kadın olmak zor zaanattır, hele ki bizim ülkemizde.

Omuzlarına yüklediğiniz en büyük kavram ise namustur.!

Namusta kadın, erkek ayrımı olmaz.

Namus kerhanesinin binlerce pezevengi varken tek taraflı karalamak nasılda kolaydır. Namussuzluğun cinsiyeti yoktur. Her iki cinsin birbirine karşı duyduğu güzel duyguların, zaman içinde hunharca yok edilişidir!

Kadının bastığı her yer cennettir derler, ama her yıl çoğalarak ölürler, öldürülür ve ikinci sınıf muamele görürler.

Reddettikleri tarafından ya öldürülür yada yaftalanırlar.!

Kadınların istediği çok şey değil aslında bir tutam sevgi, biraz huzur ve mutluluktur.

Kadınlara çiçek vermeyin değer verin. Sadece özel günlerde hatırlayıp, önemsemeyin, her zaman önemseyin, onlara değerli olduklarını hissettirin yeter.

Yüreğinizin şefkatiyle sarmalayın, sahip çıkın.

Verdiğiniz her şey çoğalarak size geri döner.

Mutlu bir beraberlik ve güzel yarınlar için karşılıklı sevgi ve saygı içinde olun. Birbirinize karşı özveride cimrilik yapmayın. Koşullar ne olursa olsun birbirinizi sevmekten vazgeçmeyin.

Kadın sevginin ana dilidir. Mutluluğun en güzel resmidir.

Mutlu olun, mutlu kalın...

Dünya emekçi kadınlarının direniş ve dayanışma günü hepimize kutlu olsun. Özgür ve aydınlık yarınlar için birlikte, hep beraber mutlu yarınlara.

Zafer mücadele edenlerindir...

Sevgiyle...

08 Mart 2023 1-2 dakika 27 denemesi var.
Beğenenler (7)
Yorumlar (2)
  • 12 ay önce

    👏Kaleminizin önünde saygıyla eğiliyorum. Sonsuz teşekkürlerimle