Kalanın X Hali

İçimde bıraktığın bu kimsesizliğin bir bedeli olmalı...

Yoksa hep böyle kolay mıydı gitmek...

Saçlarımdaki beyazları bile karartacak bir yoklukla bırakıp gitmenin bir bedeli yok mu yani...yazılan tüm bedeller benim için miydi...o zaman birileri bana yalan söyledi.

"Her şeye alışıyor insan nasılsa" diye mi bu rahatlık...alışmıyor insan akışıyor....eli, yüzü, günü, gecesi, ruhu akışıyor...yapışkan bir hal alıyor, kendine bile tahammül edemeyecek kadar kokuşmuş bir hal alıyor....

Kimse bunu gidenlere söylemedi mi...

Yitip gitmek öyle kolay değil ki. Hiçbir şey yoktan var olmuyorsa, varken de öylece yok olamıyor maalesef...

Gidenler bunu bilemedi mi...

Hep gidiyor bir şeyler, birileri götürüyor o bir şeyleri, hiç bilinmeyen bir yerlere...ve bir daha asla geri getirmiyor....

Yeter artık buna biri dur demeli...

Bir bedeli olmalı...böyle çekip gitmenin, böyle kimsesiz bırakmanın bir bedeli olmalı...sadece kalanların ödemeyeceği.

Anlaşılan gidenler arkasında sadece ödenecek bedeller bırakıyor...en azından bütün güzel anıları da yanına almasalardı. Katlanması daha kolaylaşırdı...

Anısızlık adam öldürür tıpkı eli bıçaklı bir katil gibi...

Bilenler gidenlere söylemeli.

01 Nisan 2020 1-2 dakika 96 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (4)
  • Her şeyin bir bedeli vardır elbet. Gidenler için de kalanlar için de. Kalemine sağlık

  • 4 yıl önce

    Yazının başlığı zaten kalan için bilinmeyeni ifade ediyor ki kısa ve net:))