Kardan Kadın

Kış gelmedi gelmedi, hatta bizler ''Bekledim de gelmedin sevdiğimi bilmedin.'' şarkısını çalar olduk yine gelmedi, sonra baktı ki bunlar üç beyaz, tuz, un, şeker ile birlikte benim beyazlarımı bir de televizyonlarda ki Beyazı çok seviyorlar yağayım dedi... Yok canım, benimki espri olsun işte, yoksa her şey Allah'ın dilemesi ile...

Çocuklara düğün bayramsa da garibanlara, evinde odunu kömürü az olanlara da eziyet aslında... Yarın dikilir Kardan Adamlar sokaklara apartmanların bahçelerine... İyi de kardeşim neden hep Kardan Adam, neden? Bazılarınızda Kardan Kadın yapsın yahu! Kadınlarımızı bundan mahrum etmeyin, küsüyorlar sonra, diyeyim size... Kardan Hala, Kardan Teyze, Kardan Kaynana, Kardan Görümce olsun mesela, yapın bunları da zaman zaman... Hatta yanında bir iki de Kardan Çocuklar yapın, Kardan Kadın'ın çocukları da varmış diye düşünelim...

Kar da yağmur gibi rahmet ve bereket, hem çiftçilere, hem de memlekete, şimdiki gibi uzun zaman yağmadığında, ileride büyük sıkıntıları da beraberinde getirecektir... Yollar kayar, arabanızı da az çıkartır, az benzin, mazot yakarsınız, var olsun toplu taşımalar...

Kardan Kadın ile Kardan Adamı yan yana yapabilirsiniz. Karı koca olabilirler, ya da biri ağabey biri ablası da olabilir... Eskiden olsa çok kolay bulunurdu, kömür canım, kömürden bahsediyorum, şimdilerde evlere doğal gaz geldiğinden, kıyıda köşede kömürde kalmadı ki Kardan Adam ile Kardan Kadına göz yapalım. Burun için havucu da unutmamalı... Çok ilginç yahu bu Kardan Adam yaparken de havucun yerini hiç bir şey tutmuyor... Bu arada kardan çocuklarda olmalı yanlarında bir iki tane...

Az kaldı az. Kış geldi geçiyor. Şubatın hali belli zaten Cüce Şubat derler ona. Yalnız anlamadığım bir şey var. Bu Kardan Adam Kardan Karısının yani Kardan Kadın'ın yanında biraz kılıbık filan olabilir mi? Belki de tahmin etmediğimiz kadar kazak erkektir... Amannnn neyse canım... Kardan Adam ile Kardan Kadın kış boyunca kral gibi yaşayacaklar, ancak onların krallığı da güneş çıkıncaya kadardır...

02 Şubat 2023 1-2 dakika 1371 denemesi var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (2)
  • Yine güldürmüşsün okuyucuyu Ahmet ağabey. Finali ise can alıcıydı. Tebrik ederim. Kardan halalar okusunlar, güneş teyzemiz gelene kadar demi? :)