karşılıksız sevmek

Karşılıksız sevmek her zaman umutla beklemektir.Önüne engeller çıkar fakat hiç biri seni yıldıramaz.şarkılar dinlersin,
şiirler yazarsın ama nafile hiçbiri başlamamiş bir sevginin avuntusu olamazki...
Sonra oturup düşünürsün neden olmadı diye?Bir süre sonra kabul ettiğini zannedersin bitti artık unuttum ,o artık yok ,
görmek bile istemiyorum dersin fakat sadece kendini kandırırsın.
Bunu bir süresonra anlarsın ne zamanki bir odada yanlız kalırsın hemen onu düşünmeye başlarsın.
Hayallere dalarsın o olsa acaba nasıl olurdu? Günlerce, haftalarca,aylarca bu devameder.
Ondan başka hi,çbirşey düşünemez hale gelirsin.geceleri rüyanda gündüzleri hayallerinde onu görürsün.
Hayatı sadece onunla yaşarsınsonra hayata isyan edersin neden? Neden? Neden?
bir süre sonra onada kızmaya başlarsın ama ne zaman onu görsen elin ayağına dolaşır,içinde bir şeyler kıpırdar çünkü sevmişsindir bir kere ötesi yoktur bunun.
onun bir tebessümüne bin türlü anlamlaryüklersin dünyalar senin olur.hayatının büyük bir bölümünü onunla yaşarsın o
olmazsa da ! senin için sadece o vardır hayatında gece onun yüzüyle uyursun sabah uyandığında ilk o gelir aklına...
sende kendini teselli etmeye çalışırsın iyi ki de olmadı böylesi daha ii gib laflar edersin ama bunlar içinden bir şeyler koparır
götürür içini acıtır. bundan başka bir şeye yaramaz karşılıksız sevmek her güne yeni bir umutla başlamaktır.
karşılıksız sevmek böyle bir şeydir hayata dair sende bir şey kalmaz.gündüzlerin gece, mutluluklar hüzündür artık.
uyku denilen şey çoktan uzaklaşmıştır senden. herşeye rağmen hayatımda verdiğin en doğru karardır bu.
sen atmışsındır ilk adımı.sen konuşmuşsundur onunla fakat beklediğin gibi olmamıştır, dünyalar başına yıkılır.
hayata o an isyan etmişsindir bundan sonra önünde iki yol vardır.birincisi zayıf olan insanların seçmiş olduğu unutmak...
ikincisi ise herşeye rağmen seviyorsan beklemekten başka birşey çaren yoktur o her zaman hasretim dediğin biri olarak kalırumudun
asla bitmez erkek adam ağlamaz derler fakat aşık adam ağlar ve ben ikinci yolu seçtim herşeye rağmen seviyorsam beklerim...
Ağlamıyorum şimdi sadece sana çektiğim özlem dolduruyor gözlerimi sen gelince oda geçecek bekliyorum...

03 Kasım 2009 2-3 dakika 3 denemesi var.
Yorumlar