Karya Acı Hatırası

Niye karya niye.

Neden bırakmıyorsun peşimi. Ben dayanamam sen de yaşamaya. Nefes alamam havanda. Ben yare bir adım yakın olsam da bin adım uzak Smyrna da mutluyum, herşeye rağmen. İkinci gelişim ama ısınamadım işte varlığına. Suç değil ya...

Hem sevmek istemiyorum ki seni alışmaya çalışayım. Ne insanlarına ne de sana alışmak istemiyorum asla. Aslında başka hiç bir şehirde yaşamak fikrini düşünmek bile istemiyorum. Ben Akroenos' un yerine bir başkasını koyamam. Yeni yeni insanlar tanımak yeni dertler demek. Kim bilir ne acılar yaşatacaksın sen de bana. Ama ben artık yeni hiç bir şey istemiyorum. Hele de başka bir sevda istemiyorum ki. Ben mazinin anılarında gelecek umudunun gölgesinde yaşamaktan memnunum. Bunu korkaklık sanma. İlgisi yok. Tek derdim sana isteyerek gelmek için ve düşündüklerimi gerçekleştirmek için biraz zaman hepsi bu...Bir yıl izin ver bana hiç olmazsa bana. Bu senden ilk ve son dileğim...



Affet beni güzel Karya ama alışmamalıyım sana, çünkü biraz da olsa seversem seni burada kalırım o zaman. Ama güzelsin, eğlenceli ve temizsin. Sana kapılmamak zorunda olmasam seninle iyi anlaşabilirdik. Lakin olmaz nefsime yenilmiyeceğim. İnsan nefsini yenmeli, kibirini öldürmeli. Yoksa nefsi ve kibri insanın masumiyetini yenip, benliğini öldürür. ..

Bırak peşimi, engel olma gitmeme. Ben unutmak istemiyorum ki senden evvel yaşadığım acı tatlı o güzel günleri. Seninle yaşamak cennet olsa da, o mazide yaşadığım yeri sen cehennem olarak adlandırsan da ben mutluydum o cehennemde...

Madem bir savaş açıyorsun bana, peki. Ya beni de içine hapsedip acılarına ortak yapacaksın ya da bir senelik olsa da benim dediğim olacak ve senden kurtulacağım. Ben kazanmalıyım, yari bir yılda bir gün yeniden görme umudu hayal hep olsa bile. Hayallerimden vezgeçmemek, yapmak istediklerimi gerçekleştirmek ve bir gün sana gelmek kendi isteyim olması için seni yenmeliyim.

Üzgünüm, seninle kalamam. Sevdamın şehri Akroenos' a hasret yüreğimi, aşkın sürgün yeri Smyrna bekler...

...Gitmeliyim...



22 Eylül 2011
Muğla ( KYK yurt)
[email protected].?~~

22 Eylül 2011 1-2 dakika 11 denemesi var.