Kendime Terapistim

''Terapiye Gidemeyenler Buraya! Twitter Kullanıcılarının Psikologlardan Öğrendikleri İlginç Bilgiler.'' BASINDAN

''Psikolojik danışmanlık almak, terapilere katılmak her geçen yıl daha da artıyor. Bu dışarıdan kaygı verici bir durum gibi gözükse de insanların ruh sağlıkları hakkında daha da bilinçlendiği sonucuna da varabiliyoruz. Twitter'da da bir duruma psikolojik teşhis kondu ve herkes imece usulü öğrendiklerini paylaştı.'' BASINDAN

Her gün aynanın karşısına geçip sen güzelsin sen çok özelsin, sen yakışıklısın, eşin benzerin yok, demek bayağı işe yarıyormuş. İnanılmaz iyi geliyormuş insana... Aynadaki siz olan karşıdaki de aynı şeyleri söylüyor size...

Birlerinin hatalarını sürekli af edip yanlış davranışlarını da hoş görürseniz, o kişi ile aranızda kurban-kurtarıcı ilişkisi olacaktır. Siz iyi bir şey yaptığınızı sandıkça, kurban rolündeki kişi rolünü abartıp, canınızı yakacaktır. Çünkü kurtarıcı olmayı siz kabul ettiniz...

Siz insanlardan saygı hoş görü, anlayış bekliyor olabilirsiniz, fakat bu üst düzey bir bilişsel fonksiyon herkeste bulunmayabiliyor, üzülmeyin...

Sağ olsun bir seansta ''Şu şu duruma çok ağladım hala toplayamıyorum.'' dediğimde, karşımda gülümsüyordu...Sonra dönüp bana ''Hissetmiyor olmandan çok korkuyordum, şu an acı çekmen o kadar kıymetli ki çünkü acıyı hissediyorsan sevgiyi de hissedeceksin.'' demişti orada bir ayıldım...

Böyle işte doktor, psikolog muayene ücretleri alıp başını gidince, insanlarda böyle yollara ister istemez baş vuruyorlar. Tabi ki sağlıklı bir olay değil... Kendinizden de ücret alacak haliniz yok herhalde...

14 Nisan 2024 1-2 dakika 1375 denemesi var.
Yorumlar