Kendin Pişir Kendin Ye

Eski zamanlarda, ''Kendin pişir kendin ye.'' diye yol kenarlarında esnaf lokantaları vardı, hoş şimdide var bir çok yerde rastlıyorum... Konuyu nereden nereye bağlayacağız şimdi bakın. ''Kendi teröristini kendin yarat sonra kendin yok et.'' İyi numara biz de yedik bunları...

Dünyanın bir numaralı terörist devleti, önce eğitiyor, sonra taşeron olarak kullanıyor, sonra işi bittiğinde de kaldırıp, buruşturup bir kağıt parçası gibi çöpe atıyor... Bu gün dünyaya hakim olan/olmaya çalışan bütün büyük devletlerin terör örgütleri içinde mutlaka ajanları/adamları vardır... Para ile satın alamayacakları kukla insan yoktur onların...

DAİŞ denen soytarıları da EL KAİDE denen zibidileri de önce kendileri ortaya çıkartıp, sonrada Müslümanları Müslümanlara kırdırır bu alçaklar... Orta Doğu, hiç mi yüzün gülmeyecek senin, hiç mi bu alçaklıklar son bulmayacak, hiç mi bazı uydu devletlerin başındaki bu soytarılar, satılmışlar görevden alınmayacak, çekilmeyecek?

Pişirin bakalım ülkeler arasında düşmanlıkları, körükleyin kin ve nefret duygularını, insanlar birbirini sevmesin ki sizin silah şirketleriniz de zarar edip batmasın değil mi? O silah şirketlerinde çalışıp evine ekmek götürenler var, var ama o silah şirketleri de tam kapasite çalıştığı için evine ekmek götürmeyi bırak bir lokma ekmeğe muhtaç insanlar var, bunu ne yapacağız?

Bir zamanlar Yaser Arafat'ın bile İsrail Menşeli Uzi marka makineli tüfeği vardı... Ne kadar komik değil mi? Mücadele ettiğin, savaştığın ülkenin silahını kullanıyorsun. Bu salak örgütler yüzünden İslami Terör diye bir kavram, bir kelime çıktı ortaya ki aslında o teröre bulaşanlar cinayet şebekelerinin dik alası...

Güvenlik kuvvetlerince yakalanan silahlara bakıyorsunuz, Rus Malı, Amerikan Malı, İsrail Malı, Belçika Malı, Fransız Malı, İngiliz Malı... Hayret içlerinde Türk Malı silah yok... Ne kadar gurur duysak azdır. Okumayan, araştırmayan, anlamak istemeyen her insan ve devlet birilerinin kuklası olmaya en yakın adaydır... Sonrada sen o mezheptensin, öbürü başka mezhepten, vurun birbirinizi, ezin birbirinizi, çökertin ülkelerinizi, ağıtlar hep Arapça, Türkçe, Kürtçe... Zafer çığlıkları İngilizce, Rusça, Almanca, Fransızca atılsın dursun...

29 Ekim 2019 2-3 dakika 1372 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • 4 yıl önce

    Merhaba saygın kalem Ahmet Bey, özgün yazınızın içeriğine katılmamak elde değil. fakat, lakin, amma ne dersek diyeyim; Allah adildir rahman ve rahimdir. Emperyalistlere bir beyin, iki göz, iki kulak... yaratmış biz müslümanlara da aynı organları yaratmış. Aç gözünü derler açmazsan el oğlu açtırır. Bu işler 60 000 kişilik cami yaptırmak, saraylar yaptırmak, tarikat ve cemaatlerin önünü açmak... değil illere her ilçeye İ. Hatip okulları yapmakla olmuyor. Adamların hakkını teslim edelim. Aklı ve bilimi rehber edinerek yer karasında istedikleri gibi at oynatacak materyaller üretiyorlar. Nitelikli insan yetiştiriyorlar her alanda... Bize de otantik deyişle "vay anasını, adamlar ne silahlar, ne araçlar yapıyor..."demek kalıyor . Saygı ve sevgimle.