Ketıl

Geçen yıl aldığım Awox marka Nova model su ısıtıcısı ketıl bu sabah bozuldu , tabi ben de çok bozuldum ,sabah çayının suyunu kaynatmak demlemek ve keyifle içmek zevkim kaçtı , kahvaltı operasyonum adeta imha edildi dinamitlendi bu ruh haleti içinde bozguna uğramıştım , saat 10.00 olsun da çıkayım dedim , daha bir yılı tam doldurmadan bozulan ketıl’ın garanti belgesini bulup alelacele giyinip yaş 65 olunca belirlenen saat dolunca düştüm yola, zaten oturduğum semtin içinde selamlaştığım bir dükkandı, aldığım yere gelir gelmez  nazımız geçen esnaf olduğu için 'ya hu bunun garantisi iki yıl dediniz bir yılı doldurmadı kırıma uğradı bu..! der demez esnaf tamam abi sakin olun , garanti belgeniz duruyor değil mi ?deyince tabi buyrun dedim , daha çay demleyeceğim şimdi yenisini mi vereceksiniz ne yapacaksınız ben bozulanını size vereyim dememle adam tebessüm etti hatta hayretle ' ne yenisi abim biz hiçbir şeye karışmıyoruz bizden çıkmış eşya size geçmiş ve ilgili servisi siz arayacak bilgi vereceksiniz veya yerine götüreceksiniz , sizin çareniz cevabınız onlarda ..', haydaa..! ya hu bozulanı ben buraya bırakırım siz servisi arar gelir götürürler benim mağduriyetimi siz giderin muhatap etmeyin beni servisle deyince, hocam başınıza sizin böyle konular gelmemiş anlaşılan bu konular müşteri ile ilgili şirket arasında çözülür ,bizim ürettiğimiz bir mal değil ki alalım , siz gidin telefon açın konuşun…hımmm öyle mi peki dedik çıktık elimde bozuk ketıl poşeti ile evin yoluna , tabi sabah sabah bu yaşadığım ikinci bozgun ve hayal kırıklığı oluyordu  ,neyse garanti belgesinin yanında verilen kitapçıktan ilgi telefonu bulup arıyorum, önce İngilizce ardından telesekreter konuşuyor, şöyle şöyle için 1'i, böyle böyle için ikiyi, şundan şundan ise üçü…dördü.. beşi..müşteri hizmetleri için sıfırı tuşlayın, öyle mi sıfırı tuşladık sürekli meşgul sinirden kapatıp tekrar arıyorum olmadı tekrar yine tekrar bir daha deniyorum bu kez üçü tuşluyorum , yine telesekreter çıkıyor televizyon için biri, çamaşır makinası için ikiyi buzdolabı için üçü…dördü.. beşi..vb ya hu ketıl ile ilgili hiçbir konuşma geçmiyor , üfff sinirden kapatıp ara veriyorum,10 dk sonra yine başlıyor yine aynı telesekreter cinneti yine meşgul sesleri tabi yine sinir öfke kapatıyorum ,bir saat boyu kan ter içinde uğraştım nihayet müşteri hizmetleri açtı , konuyu anlattım abi biz o işi bıraktık başka alana döndük siz şu numarayı arayın , öyle mi ? öyle , peki verilen numarayı aradım hemen açtılar konuyu anlattım doğulu bir şive ile abi biz ilgilenmiyoruz ,ya hemşerim kim ilgileniyor o zaman ya ! , abi ne bağırıyorsun bizimle ne alakası var , telefonu bir başkası alıyor konuyu ona anlatıyorum bu kez , abi burası Diyarbakır otogar  yanlış aradınız bu telefonu siz nerden aldınız bizim o dediğiniz eşya ile ilgimiz yok , haydaa ! nasıl canım sıkıldı nasıl !, bozgun üzerine bozgun sabah sabah ve henüz kahvaltı yapmadım, diyeceksiniz ki ya hu konu çay içmek değil mi suyu illa ki ketıl'da mı kaynatacan yak ocağı kaynat suyu , öyle de arkadaş önce bozulan ketıl işini halletmem gerek çünkü daha yılı dolmamış bir alet nasıl iflas eder , bunu çözmeden çay içmeyeceğim ben de , emekli olunca tasarruf açısından daha az doğalgaz daha az harcama tutumlu olmak gibi çizgileri muhafaza ediyorum , tabi sonuç buraya kadardı , yazılı tel Diyarbakır otogarına çıkıyorsa bitmiştir işi devam ettirmek , neyse anlaşılan bu marka eşya merdiven altı ve bozulan eşyayı tamir etmek gibi bir iş ahlakları yok , garanti belgesi de işin show tarafı , süsü vitrini , telefonun yabancı dille açılış yapması hepsi hikaye aldatmaca ,firma adı Tectone Teknoloji Sanayi ve Ticaret A.Ş , yani firma adını okuyanda ciddi bir şirket zannediyor , bu öfkeyle demlediğim bir demlik çayı içiyorum fakat ilk kez başıma geldiği için inanamıyorum ,telefonlar sürekli meşgul çaldırıyorlar arada yakaladığınız da yanlış yönlendiriyor artık sonunda nakavut oluyorsunuz ..

15.12.2020

29 Temmuz 2022 3-4 dakika 164 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar