Kimdir Bu Adam

Türk halkının nefes almasını sağlayan, yaptıklarıyla sadece Türkiye'de değil, tüm dünyada iz bırakan bir yörük çocuğu.
Yüreği sevgi dolu biri.
Tek amacı insana/insanına hizmet etmek için doğruyu-gerçeği yakalamak olan adam.
Dünya tarihinin gördüğü en zeki lider.
YÜCE-TÜRK, ATA-TÜRK
Sevgi saygı zengini. Akıl, bilgi, başarı, inanç, ileri görüşlülük ve tinsel güzellik timsali adam.
Adam gibi adam.

İnsanlarını hurafelerden, mağaralardan, hayal aleminden, aşağılık komplekslerinden çıkaran, gözlerine güneşi, yüreklerine aşkı, beyinlerine gerçekleri, alınlarına akı çarpan adam.

Örf'i ve Şer'i ayırarak, hem güzel dinini hem de güzel insanını zilletten, şeytandan, bozuk kültür ve salyalı kapital baskısından kurtaran adam.

Devlet kuran adam.
Devletin temeli olan adam.
Bölük pörçük, ezilmiş sindirilmiş insancıklardan koca bir ulus yapan adam.

Korkusuz, cesur, inançlı adam.
Türk halkını Arap kültür emperyalizmi ve asimilasyonundan, batının sömürüsünden, kurtararak bir "ulus devlet" yaratan adam.

Asil adam,
Asıl adam.
Adam gibi adam.
Adem gibi adam.

Bu adama biz Mareşal /Gazi//Kemal/Atatürk gibi küçücük sıfatlar verdik. Hakkında övgüler sıraladık.
Yetmez dahası gerek. Ciddi ciddi anlamaya çalışmak gerek. Anlamak gerek.

Çoğumuzun minnacık beyinleri, silik ufukları bu adamı anlamaya yetmiyor ne yazık ki.

Müsadenizle

17 Aralık 2011 1-2 dakika 58 denemesi var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (1)
  • 12 yıl önce

    O bizim başımızın tacıdır. Kıyamete kadarda orada kalacaktır. Güzel bir yazı kutlarım Müsade hanım saygıyla...👍