Kırılgan Hayatlar
Ve ellerinde kalır hayat...kırılgan,dökük,dağılmış....değersiz,öylece yapayalnız...yüreğinden akanlar gözlerden akanı gölgede bırakır çoktan...
Ne kıyaslar mümkündür,ne sonuçlar....sana kalan bir avuç dolusu hüzün...payına düşen budur küçük oyunlarda.mızmızlık yapamazsın...ne izin verilir buna....ne katlanan olur çocukluğuna...susarsın köşende...ve yine onu yaparsın...hıçkıra hıçkıra ağlarsın....
Kayar ;zaman,hayat ve ,,,,vee,,,,??????? Lal olmalı dilim,kapanmalı gözümün muslukları....atmalıyım kendimi dağlara.bağırmalı yüreğim isyanlarına...hak etmez hiçbir yürek paçavra gibi savrulmayı dört bir yana.hiç bir yürek.
Hayaattt....tüketen,öldüren,bitiren hayat....öl şimdi avuçlarımda...kay git uzaklara...üşüdüm....çoooookkkk...ısıtma beni artık ateşinle...yapay ateşler,yapay sevdaları ısıtmalı artık...yalancısın hayat...çok hem de çoooooooooooooooookkkkk
Ben sana dememiş mi idimle başlayacak bir zamanlar sözler.Ve aklına gelecek bir kulağına girip diğerinden çıkan nasihatlar...Ah edip kafanı vurmak kalacak sana kayıplarının ardından...Ve merhametten doğan maraz sonlandıracak seni düş bahçendeki çocuk uykularından...
Bak zaman geçiyor ve sen hala yerinde sayıyorsun ruh....Adam..Say... sen say ....dünü,bu günü ve geleceğini say..hep açılmasını bekle kapıların...hep...
Sonra ...ellerinde kalana bakacaksın ağlamaklı...dememiş miydim....dinle beni...inanma yüreğine...kanma ....dememiş miydim ha?...tüketiyorsun,tükeniyorsun diye..
Akşam oluyor şehirde...limandan ağır ağır kalkıyor yine sevda yüklü gemiler...yerlerini çoktan almış yaşanmışlıklar...bir elin parmakları sayısında insan yolcu ediyor sevdalarını....pervasızca el sallıyor çocuklar gidenlere...ve bir zavallı insan eşlik ediyor... kaybedişlere...
Ben sana dememiş miydim? Kalkarken ruhun çekmeyecek acıyı... ardından...gece olur ya....başını yastığa koyarsın ya hani....ararsın ya onun kokusunu....sabah olup da maraz dolmuş gözlerini dahi...arayacaksın... günaydın demelerini..arayacaksın...ben sana dememiş miydim ha?