Kırmızı Kurdeleli Üç Çeyrek Altın

Elinize üç tane çeyrek kırmızı kurdeleli altın var. Bu kırmızı kurdeleli üç çeyrek altını sizin hayatınızda önemli yer teşkil eden/edebilecek olan üç kişiye takmanız gerekiyor!..

Kural; kocaman bir salonda tüm sevdikleriniz, akrabalarınız, arkadaşlarınız..vs var. İşte bu salonda bulunan (ki herkesin katıldığı varsayılıyor)ların arasından seçeceğiniz üç kişiyi diğerlerinin alkışları veya haset bakışları arasından sahneye davet ediyorsunuz ve büyük bir gururla, tereddütsüz kırmızı kurdeleli çeyrek altını takıyorsunuz!.. Bunlar kim/kimler olur?..

Hayatınızda varsa böyle biri yada birileri yalnız değilsiniz!.. İhmal etmeyin onları!..

Hikayeyi uzatıp, olayı genişletmeye ne dersiniz?..

Farz edin ki bu kocaman salona gelenlerin hepsine kırmızı kurdeleli üç çeyrek altın verilmiş ve aynı şekilde, ayrı seçimlerle kırmızı kurdeleli çeyrek altınları takmaları istenmiş olsun!..
Sonuç?..

Herkesin mutlaka kırmızı kurdeleli üç çeyrek altını hak edecek/edebilecek üç kişisi mutlaka vardır!..
Salondan çıkanlara baktığınızda herkesin yakasında kırmızı kurdeleli çeyrek altını göreceksiniz!..

O halde yapılması gereken nedir?.. Hikayenin birinci kısmını "son" kabul etmek mi, yoksa hikaye içinde hikaye de olabiliri algılamak mı?..

Yalnız ve sevgisiz değiliz!..

Hikayenin neresinde duracağınıza dair karar sizin!..

26 Haziran 2014 1-2 dakika 61 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (1)
  • 10 yıl önce

    "Seçki Kurulu"na teşekkür ediyorum..:-) Sağ olun, var olun..