Kısa Denemeler

Duygu ve düşünceleri enerji olarak tanımlayan bazı uzmanlar duyguların ve düşüncelerin akış halinde olduklarını bloke edilerek yani akışın durdurularak engellenmesi halinde insanda enerji sıkışıklığı meydana geleceğini bununda bazı rahatsızlıklara sebep olacağını söylüyorlar.Mutluluk ,sevinç, hüzün korku , kıskançlık ve öfke gibi tüm duyguların normal olduğunu ve bastırılmadan yaşanılması gerektiğine dikkati çekiyorlar. Üzerinde durdurdukları bir başka konuysa pozitif yada negatif bakış açısının yaşamlarımız üzerindeki inkar edilemez etkileri olduğu.Bazı insanların iç dünyalarındaki karanlığın etkisiyle etraflarında olup biten olumlu ve güzel gelişmeleri farkedemediklerini dolayısıylada mutlu olamalarının zor olduğunu belirtiyorlar.Pozitif düşünme becerileri yüksek olan insanların beyne gönderdikleri olumlu düşünceleri beynin yorumlayarak birtakım resimler oluşturduğunu ve ayaklarında bunları gerçekleştirmek üzere harekete geçtiğini dile getiriyorlar. Ne dersiniz tüm bu görüşlerin ışığında kafamızın içindeki düşünce ve resimleri birkez daha kendi iyiliğimiz için gözden geçirmelimiyiz?

09 Mayıs 2011 30-60sn 45 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • Yazım hataları var önce okuyup sonra eklemiş olmanız daha verimli olmanızı sağlayacaktır.

    Pozitif olan her insanın enerji ve ışığının yüksek olduğu ve hayatının daha mutlu huzurlu geçtiğini düşünüyorum bende