Korkaklık Abidesine 2

Uğrun ölünebilecek birini istiyorum hayatımda, tanıyan, gören, duyan var mı? Haber versin bana...
Yalnızlık dolu gecelerimin arkadaşıydın sen , neden gittin ? yada neden sevgili olduk senle .
Suçlu sensin yapamayacağını, olmayacağını bildiğin halde, neden kabul ettin .Öyle yalnız bırakıp gitmek çok kolay , neden savaşmadın . Savaşacak kadar sevmiyordun madem neden benimle oynadın . ben, eski beni geri istiyorum. Hadi geri ver onu ...
Keşke hep gecelerimi paylaştığım arkadaşım olsaydın. Keşke gelmedi diye üzüldüğüm abim olsaydın. Yok ,yok ben yeni seni sevmedim, eski seni ver bana geri.
Hani hep zıtlaşacak bir şey bulacaktık, gezmelere gidecek, alemlere akacaktık senle ...

Ne olur bana eski seni geri getir.
Ağlama artık derdin monitörden, şimdi ben hep ağlıyorum . aklıma gelmene gerek yok ki ben hep ağlıyorum. Beyaz araba gördüğümde , vapurda sarılanları görünce, facede seninle dinlediğimiz şarkıları duyunca, ben hep ağlıyorum. Bir resmin bile yok bende her şeyi aldın gittin . neden gittin be sevgili neden?
Artık Erdal abiye ne deyip kestireceğim saçımı, ne deyip boyatacağım. Şiirlerden bile uzaklaştım sayende.
Sen beni bırakmadın, unutmadın . Sanki bir çuvala koydun ve çöpe attın. Evet ben yeni seni sevmedim ,sevmiyorum eski beni, eski seni geri istiyorum. Diye ağlıyordu kız, arkadaşına .
Gelmedi , gelmeyecek . karşı tarafı değersiz olarak gören biri , ne geri döner nede ses çıkartır . kaçar gider . o da öyle yaptı kaçtı gitti elveda bile diyemeden. Vedan güzel olsun diye şiirler yazmış, beddua yazmıştı onu bırakana ama kendi korkak misali kaçtı gitti.
Seveceksen, adam gibi seveceksin kadın namustur deyip, koruyup, kollayacaksın. Beni aldatanı affetmem deyip ilk fırsatta yanına gitmeyeceksin. Kendi bitişini, kendin söyleyecek ,arkadaşına havale etmeyeceksin.peki deyip, teslim olup ,firar etmeyeceksin.

Sevmek özgürlüktür. Zorlamayacaksın . Mutluluğun peşinden koş ama yakalayama sevgili ...

28 Kasım 2010 1-2 dakika 6 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • Kimse vazgeçilmez değildir

    Bu yüzden düne gecmis denir

    Eskiye giden merak etme yeniden sana da gelir

    Gel/ git beşiğinde uyuyanın evi sağlam olmaz

    Giden gitmiştir

    Ve gelsede hicbirsey eskisi gibi olmaz

    Bir ask acısını

    Yeni bir aşk tatlısı unutturur

    Guzel günlere merhaba eski asklara elveda diyebilmen dilegimle...