Korkularım Var Benim

Sizin de vardır mutlaka, benim de var. Her ne kadar Rabbımız Allah cc. bir ayet de ''Yalnız benden korkun.'' diyorsa da, bizim ki biraz korkudan ziyade, yanlış bir şeyler yaparak mahcup olma durumu diyelim aslında... Anlatayım aşağıda hak verir ya da vermezsiniz...

Hani filmde olur ya, duş almışsınızdır, o an da kapınıza bir materyal bırakılır, bornoz ile ya da havluyla kimse görmeden onu alıp içeri gireyim dersiniz, bir rüzgar kapıyı kapatır, sap gibi kalırsınız ortada, ne yapacağınızı ve sizi görenlere bunu nasıl açıklayacağınızı bilemezsiniz... Şimdiye kadar şükür gelmedi başıma ama, bundan sonrada gelmez inşallah...

Şehirler arası yollarda trafik kazalarından çok korkarım. Korktuğum içinde kurallara titizlik ile uyarım. Hız neyse benim arabanın ibresinde de odur. Kırk sene olmuş ehliyet alalı, bir defa topu topu radara girmişim...

Sevdiklerimin benden önce ölmesinden de çok korkarım. Her ne kadar korkunun ecele faydası yok deseler de yine de Rabbım hepimize, hepinize sıralı ölümler versin... Televizyonda gördüğüm zaman daha dünyaya doyamadan bir çocuğun ya da genç kızın öldüğünü, yerle bir olur ruhum, benliğim paramparça...

Geçmişte çok oldu kalbimi kanatalar, artık kimse kalbimi kanatmasın, ruhumu daraltmasın isterim. Her ne kadar hayatıma girmek için çok çabaları olmadıysa da, unutmuş olmayı, çok istiyorum.

O musallaya konulduğumda ki er ya da geç ayeti kerime gereği ''Her nefis ölümü tadacaktır.'' bize de bir gün gelecek emrihak vaki olacak. İşte o zaman, Hoca sorduğunda ''Bu mevtaya hakkınızı helal ediyor musunuz?'' diye, isterim ki bir kişi bile ''Hakkım haram olsun'' demesin.

Bir toplumda abartılarak övülmekte en korktuğum davranış biçimlerindendir... Tevazu içinde bir yaşam sürmek en güzeli... Siz de dikkat edin, sizi gereksiz yere hem de abartarak aşırı derecede öven insanlara, daha mesafeli davranın derim...

Bir de ikiyüzlü riyakar insanlardan çok korkarım. Dost görünüp de beni arkadan hançerlemeye çalışanlar. Geçmişte oldu, belki yaşadığım zaman dilimi içinde yine olacak, olmaz diye bir şey yok. İnsanların hırsları ve tutkuları devam ettiği müddetçe bunlar başımıza gelecek. Hem ne demişler ''Hayat tecrübesi insanların en yakınlarından yediği kazıkların toplamıdır.'' Ben çoook tecrübeliyim hayatta, hem de ne çok...

17 Ağustos 2020 2-3 dakika 1375 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)