Korona Sonrası Yapacaklarımız

Her ne kadar hazırlıksız yakalansak da bu korona denen illet hastalığa, dileyelim yakın zamanda bu korona belasından kurtuluruz. Bilim Adamları harıl harıl çalışıyor, mutlaka başaracaklar bu hastalığı alt etmeyi, inanıyor ve güveniyoruz. Bizlerde hastalık sonrası için bir takım hazırlıklar yapmak durumundayız...

Bir kere ilk önce kol kaslarınızı kuvvetlendirin derim. Yok canım yok bilek güreşi yapmayacaksınız, sadece sevdiklerinize, annenize babanıza, sarılacaksınız, eğer ki hayatta iseler. Çocuklarınız karınıza sımsıkı kemikleri yerinden oynatmacasına sarılacaksınız... Çok sevdiğiniz arkadaşlarınızı da bu sarılma faslına dahil edeceksiniz belki... Benim ilk yapacağım işlerin en başında bu geliyor...

Dağlara, ovalara, bayırlara, deniz kenarlarına salacaksınız kendinizi... O güzelim temiz havaları ciğerlerinize doldurun kuvvetlice... Hani diyordu ya bir zaman bir televizyoncu ablamız ''Havalar nasıl olursa olsun sizin havanız iyi olsun.'' diye... Sizin havanız yerine geldi mi, hayatınızda ki her bir şey de yerli yerine oturacaktır...

Ev de kalıp da aldığınız kiloları atma zamanı da gelmiş demektir... Hadi hadi hemen başlayın yürüyüşlere, yavaş tempolu koşulara... Ne de alıştınız değil mi eve gelince hemen elbiselerinizi çıkartıp duşa girmeye, virüsten sonrada devam, sakın bırakmayın...

İnanıyorum ki daha önce merhamet duyguları eksik olan insanlar bu hastalıktan dolayı dünyada kendilerinden başka canlılar olduğunu da düşüneceklerdir... Hayatında hiç kedi köpek beslememiş, kuşlara hiç su ve yem vermemiş insanların biraz daha bunları vicdanlarında tartıp, düşüneceklerini zannediyorum...

Bu arada iş durumları bozulan bir çok insanın psikolojik destek alacaklarını da tahmin edebiliyor ve onlara sıhhatler diliyoruz. Komşular arası sabah sabah kahve sohbetleri de korona dan sonra biraz hız kazanacaktır... Öpüşmemek ve koklaşmamak kaydı ile tabi ki...

Korona zamanı daha önce vakit bulamayıp da kütüphanelerde ki kitaplarını okuyamayan bir çok vatandaşın kitap okuma alışkanlıklarını kazanıp, korona dan sonrada devam ettirip bilgi ve kültürlerini arttıracakları günlerde umalım ki yakındır...

03 Haziran 2020 1-2 dakika 1371 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar