Küçük Bir Çocuk

Suç işlemiş küçük bir çocuğun bakışları bazen her şeyi anlatır.Bilirsin ya oyuncağını kırmıştır ya da bir vazoyu.Aslında kırdığı icin değil bir şeyleri,yiyeceği azardan korkarak bakar öyle masum bir şekilde.Nasıl kızacağını bilemezsin çünkü sen de bilirsin niçin öyle üzüldüğünü.Gidip bakarsın ne olduğuna bir yandan teselli ederken onu.Artık azar yemekten korktuğu için ağlamıyordur,kırılan oyuncağı için ağlıyordur.Ağlamamasını eski haline getireceğini söylersin,tamir etmeye çalışırsın oyuncağını ama olmaz,düzelmez.Kırılan kırılmıştır artık.Yenisini alacağına dair ikna edersin onu,belki almiyacaksın da ama o inanır artık sana.Önemsemez oyuncağını, onun için önemli olan ona kızmamandı çunkü.İstedigi olmuştur ne azar işitmiştir ne hayal kırklığına uğramıştır.Artık sen de rahatsındr aslnda, bağırıp çağırsan da ne fayda? Başka bir gün yine ağlayarak gelmiyecek mi nede olsa yanına? Ama şimdilik en iyisi budur.Çünkü kimse, aslnda hicbir suçu olmayan masum bir çocuğun, sırf azar işiteceği için öyle üzgün olmasına dayanamaz,kandırılmak istemez .Aslında hak ediyordur söyleyeceğin her şeyi ama sadece bakar o sana masum ve incitilemez bir bakışla...

02 Temmuz 2013 1-2 dakika 1 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar