Küresel Isınmadan Sonra Bir de Küresel Kaşınma mı

Canım anladık onu, kutuplarda ki buzullar eriyor da eriyor, hem de dünyada sıcaklıklar anormal şekilde artıyor... Kürsel ısınma demişler haspalar buna da... Bir de küresel kaşınma var tabi... ''Hadi ya bu da yeni mi çıktı?'' dediğinizi duyar gibi olmanın ötesine geçtim ve de duydum artık. En çok kaşınanlar da dünyanın efendileri olduğunu zanneden küresel güçler...

İyi de nasıl kaşınır ki bu küresel güçler? Bir kere iyi kaşıyanları bulmak için önce ülkelerinde ki önde gelen basın yayın kuruluşlarına sayfa sayfa ilanlar vermeleri gerekir... Şöyle olabilir ilan ''Sırtımız ve bilumum yerlerimiz şiddet ile kaşınmaktadır ilan ile kaşıyıcılar arıyoruz, bu işe talip olanların kaşıyıcı.org.saray beyaz adresinden bize ulaşmaları önemle rica olunur.'' Ya da ''Kaşınmanın ilacını bulamadığımızdan dolayı tecrübeli kaşıyıcılara ihtiyacımız vardır işle ilgilenenlerin kaşıbeni.org.siyon,nediyon.com hatta zorg adresinden bize ulaşmaları rica olunur.''

Tabi ki öyle alelade kaşıyıcılarıda işe almayacaklardır... Bayanlardan ve erkeklerden tırnakları uzun olanlar tercih sebebi olacaktır... Sonuçta kaşınacak olan ileri gelenler kaşıyıcıların muamelesini beğenmedikleri zaman, değiştirme yetkisine de sahiptirler...

Bu kaşınma sırasında kaşınanların zevk alıp almayacakları ise halihazırda büyük bir bilinmezlik içermektedir... Şu meşhur Züğürt Ağa da ne demiş? ''Züğürt olup düşünmektense uyuz olup kaşınmak yeğdir.'' Kaşınanların sırtları ya da başka bir tarafları kimi zaman el ile kimi zaman da başka başka aletler yardımı ile kaşınacaktır...

Hatta kaşınmadan duramayıp da yirmidört saat kaşınmak isteyenler varsa da hemen bir kaşınma makinesi icat edilip bu küresel güçlerin başında ki küresel efendilerin durmadan kaşınmasına yardım edilmesi en akıllıca olandır... Kaşınma makinesi bir kuruş veya üç kuruş ile çalışmalı ki kaşınmak isteyen adamların üç kuruşluk olduğu bir şekilde kendilerine anlatılsın...

Uluslararası Yüksek Kaşınma Enstitüsünden edinilen bilgilere göre bu enstitüye müracaat edip en iyi bir şekilde kaşınmak isteyen bir sürü insana çok sıra olduğundan dolayı beş altı ay sonrasına gün verilmektedir... Acele ile kaşınmak isteyenler olursa da Tarihi Şengül Hamamının en meşhur, en bıyıklı tellaklarından Abuzer Abiye yönlendirilmektedir vatandaşlar... Dikkat edin de bundan sonra siz de kimselere uyuz olmayın ya da oldunuz bol bol kaşınma ilacınız olsun yanınızda...

04 Mart 2020 2-3 dakika 1371 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar