Kurşun Geçirmez Camlar Beddua da Geçirmez mi

Dünyanın bir çok bölgesinde emperyalistler ve siyonistler tarafından tezgahlanan oyunlar, entrikalar dolayısıyla savaşlar devam ediyor, bir türlü de bitmek bilmiyor... Emperyalistlerin para ile ya da şantajlar ile satın aldıkları yerli iş birlikçileri de bu savaşlara çanak tutuyorlar, ülkelerinin başında ki diktatörleri yağlıyor,  ballıyor, göklere çıkartıyorlar, alabildiğince...

Diktatörlerin bir çoğu zaten seçimle değil de darbe ile ya da türlü oyunlarla başa gelmiş insanlardır. Buna rağmen de korkaktırlar... Bir yerden bir yere giderken mutlaka yüzlerce koruma ordusu ile giderler. Gidecekleri hangi mekan olursa olsun, daha önceden onlarca defa kontrol edilir... Etten duvarlar vardır çevrelerinde, kolay kolay yaklaşamazsınız...

Arabaları zırhlıdır, kurşun geçirmez, bomba işlemez işlemesine de hep düşünmüşümdür acaba beddua da mı işlemez bunlara, hiç sanmıyorum. O halklarına eziyet eden ve kendini bir halt sanan diktatörler bir şekilde o bedduaların, o Allah'a yalvaran mazlumların sayesinde yer ile yeksan oluyorlar, insanlar, halklar sadece vesile bu işe...

Diktatör dik duran adam değildir kesinlikle... Kelimenin içinde geçen dik hecesine aldanıp da böyle bir şey düşünmeyin. Diktatör halkına, masum insanlara diklenen adamdır ve şimdiye kadar halkına eziyet eden hiç bir diktatörü tarih kitapları olumlu bir şekilde anmayacak, zikir-etmeyecektir...

Ülkelerde darbeleri genellikle asker kökenli insanlar yapar. Ekonomi bilgileri sivil siyasilere nazaran daha kıt olduğundan, darbe yapılan ülke de darbe yılları müddetince mutlaka sıkıntılar baş gösterecektir... Askeri darbelerin bir çoğu ülkelerin gelişmesini en az onbeş yirmi sene geriye götürür, geciktirir. Kışlada ve vatan bekçiliğinde ki görevleri daha önemlidir...

İstedikleri kadar zırhlı araçlar ve koruma orduları ile dolaşsınlar, görevli melekler canlarını almaya geldiği zaman o beddua edenlerde diktatör öldüğünde zerre göz yaşı dökmeyeceklerdir... Halklarının bedduasını alan diktatörler için ne demeli bilmem ki? Herhalde en uygun cümle ''Zalimler için yaşasın cehennem.'' olurdu gibime geliyor...

03 Ekim 2019 1-2 dakika 1372 denemesi var.
Yorumlar