Kurulmak İstenen Korku İmparatorluğu

-Sömürü ve kurduğu korku imparatorluğu. Allah her türlü ihanet odaklarını halka verdiği vede saldığı korkulardan halkı vede milleti uyandırarak korusun. Sömürü ve kapitalizm önce hükmetmek için halkın arasına korku salar bunu yaralarken yine halkı kullanır halkın içinden seçtiği vede yetiştirdiği paralı sözcüleri vede lejyonerleri bazende kendilerine yakın görsel vede yazılı basını da  kullanarak bu konuda başarı da elde ederler. Bir milleti vede halkı korkutarak sömürmek isteyenler bir algı oluşturarak bunu yaparken de bazen görsel vede yazılı basını kullanırlar, önce halkın elinden kendisine olan güvenini alır sonra halkın bir birine olan güveni yok eder yada sarsar bunu da yapar iken bazen İnançları bazende kökenleri kullanarak milletin millet olma duyguları törpülenir buda beraberinde devlete olan güvensizliği de beraberinde getirir, sonra üretimi azaltır halkı vahşi bir tüketici olmaları yönünde yönlendirir üretimden uzak olan halk tüketici olurlar tükettikleri gıda maddeleri yada güvenlik maddeleri ola bilir fark etmez sadece kapitalizm vede sömürmek isteyenler için halk sadece tüketici olsunlar üretmekten uzak kalsınlar onun için onların istekleri budur bununla birlikte halkın arasına korkular salarlar halkın arasına onuda yine sosyal ağlar yada medya aracılığı ile yapar zaten geçim derdine düşürülmüş halk öğrenmekten araştırmadan yoksul kalan halk artık hazırdır korku halkın içine girmiştir kapitalizmin vede korku imparatorluğunun yöneticileri halkı istediği yöne götürüler çünkü işler çığırından çıkmıştır ama bu çıkış halkın aleyhine  soyguncuların vede kapitalizmin başındaki korku imparatorluğunu kuranların da lehine doğru çıkmıştır aç kalmaktan korkan halk ölümden korkar ölümden korkan insan her şeyden vazgeçer vede söylenenlere de sorgulamadan itaat eder. İşte  kurulmak istenen korku imparatorluğu da bu şekilde kurulmuş olur. Allah bir millete Millet olma şuuru vede uyanarak uyanmayı nasip eylesin inşallah.

-- Olmaz vede Olamaz Türk'e Önder vede Lider Ne Mutlu Türküm diyemeyen den vesselam sevgi saygı vede dualarla.

22, Mart 2021

22 Mart 2021 1-2 dakika 61 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar