Lider Gibi Lider Aramak Ülkemde

Bir önder, bir lider gerekmiyor mu Ülkemize

Neyin ve kimin arkasında örgütlenir insanlar
Sizler önder olmayacaksanız, birilerini önerin ve yönlendirin...
Ben kendi kanımca bir lider olacak birini göremiyorum?
Çocuklarımıza ve torunlarımıza'' Devrimin'' bir ağaç ile başladığını söyleyeceğiz!
Sizlerin zorlanarak taksitlendirmiş olduğunuz vergilerin nerelere gittiğini biliyor muydunuz?
Son 12 yılda Türkiye'nin "Biber Gazına" 21 milyon$ ödediğini biliyor muydunuz ?
Biber gazı şirketinin kime ait olduğunu araştırsınlar kim olduğunu görsünler..Bakın halkın parasını kim yiyormuş?

Bu konu derinlemesine bir konudur.Öylesine bir kıçı kırık bir ağaç konusu değildir.Artık bıçak kemiğe dayanmış olup ülkesini geçte hatırlayan bir milletin uyanışıdır...

Nihayet onca ,talana giden ülke topraklarından haberi olmayanlar,bir paket makarna aldıkları için onurlarını satanlar ve bir torba kömüre peşkeş çektikleri vatanını hatırlaya bildiler nihayet !!!

Henüz şeriat kanunlarını hayata geçirmediler,şu yaşadıklarımız,yaşayacaklarımızın yanında hiç kalır. O nedenle zaman el.ele,omuz omuza bu gerici ve faşist düzeni al aşağı edip,elimizden uçup giden Atatürk'ümüzü ve devrimlerini yeniden kazanmak ve hayata geçirme vaktidir. Yok başka yolumuz,bizler için çember gittikçe daralıyor, o nedenle ya bunların tükürüğünde yok olup gideceğiz,yada tarihimizi yeniden yazacağız!

Satılmış medya sen sessiz kal !

Programı iptal ederek Taksim'e giden Beyazıt Öztürk'ün programı kanal D tarafından yayından kaldırılmıştır.İnsan simit satarak da karnını doyurur yeter ki onursuz olmasın,halkını satmasın.

TEBRİKLER BEYAZIT ÖZTÜRK

01 Haziran 2013 1-2 dakika 43 denemesi var.
Yorumlar