Merhaban ü Zihni ü Aldıbastı

Gülsem gülemiyorum, ağlasam ağlayamıyorum. Prof.Doç.Dr diye konuşanları görüdükçe, duyudukça, okuûdukça zihnim kaynıyor da kaynıyor. Zihin şerbeti oldu canım kafatasımın içi. Gitsen nereye gidicen, bir çok yer aynı, kalsan vakit öyle de geçiyor, böyle de. Sanırsın ki akılları tezgaha çıkarmışlar; okuûmuyan, seyretâmeyen, düşünüiben olmayan çağın girdabında boğuldukça yeniden nefes alıp, bir günü, bir geceyi daha uğurluyoruz dünyadan. 

Geçenlerde bir video veya görsel izledim işte, ana karnında bebek galiba dokuz aylık, rahme melek inmiş, onunla konuşuyor, Melek efendi, nereye çıktı piyango diyor, Melek, Türkiye deyince.... Basıyor saygıyı sevgiyi... Beyefendi veya hanımefendi yani rahimdeki bebeğimiz İskandinavya'yı bekliyormuş anlayacağınız, tombaladan istediği yer çıkmayınca bozuluyor. Morali sıfır... Veya eksilerde...

Nasıl bir çağ yangınıdır ki,  dermanı derman değil, sağlığı sağlık değil, heva hevesi heva heves değil... 

Olan bitenin hepisi efendim, bu tv ve internetin bodoslama girmesi dünyanın son nesillerinin kulağından, beyninden, ağzından, fikriyatına oradan kalbine kadar... 

İnsan denen meçhulun, vs vs vs...

Son iki yüzyıllık fikri ve insani düşünceleri görmezden gelip, birinci ve ikinci dünya savaşlarından mikrogram ders alamamış eski kuşak felyosoflarından, ilahiyatçılardan tutun da ekonomistlerine kadar siyasetçileri ise en kötüsü.. vs vs vs... 

Seviyorum dünyayı malum, ben dünyeviyim. Ey ulu Tanrı'm, Allah'ım, Ra'm, Tengri'm... Bütün dillerde bütün gönüllerde ismin ne ise ona sesleniyorum; aç kulağını bi dinle ya hu; madem beceremedin yaratmayı, programında; kandan, gözyaşından, zulümden başka bir şey yok, yarattıktan sonra insanca yaşatmayı madem beceremedin, ne diye insanları bana kul olun diye zulme, kahra uğratıyorsun... Ver emrini, öttürsün borazanı İsrafil miydi, Mikail miydi hangi melekse o... İsrafil diyorlar amma onu da gören duyan hisseden yoğ... 

Tarih ve eski zaman anlatıları uymuyor bu devre sayın hazreti Tanrı'm. Ne olur güncelle kendini.. Ya hu fıttıracak artık Y'lerinin düşünenleri, Z'lerin görenleri, akledenleri... Sana ne şathiyeler yazmış ozanlar, aşıklar ya hu, hiç birini mi okumadın, anlamadın, okuman yazman mı yok, bizim dünya dillerini, yazılarını, görsellerini anlayamıyorsan, gel kurs verem sana olmaz mı??

Ben sana ne kadar seslensem de, ilkçağlar vs ortaçağlar hikayelerinden başka cevap verdiğin yok kurbanım. Hele şu robotlar bir çıksın piyasaya da tekrar görüşelim olur mu, zaten randevularıma da, notlarıma da hiç cevap vermiyon yüce ve ulu güç sahibi Tanrı'm... Bir sekreter tut asgari ücrete, dünyadan topladığın ganimetlerden öde, sigorta istemezler nasılsa, ol dersin tüm ihtiyaçlarını karşılayıverirsin, nasılsa seni denetleyen, sorgulayan da yok... Öyle Tanrı'lığı ben de yaparım.. Emekli ol istersen,  devret Tanrılığı bana... İstersen sandık koyalım kim, kimler, hangi yaratıkların senden memnun, ak koyun kara koyun çıksın meydana, olma mı, eğer sen bana devredersen gücünü, dünyadaki insanları nasıl mutlu mes'ut huzurlu yaşatıyorum görürsün... Lakin buna da yanaşmıyorsun, ne yapacağız seninle vallah bilmiyorum... Saksım durdu kurbanım, yeni saksı varsa gönder gelsin...

01 Mayıs 2021 3-4 dakika 192 denemesi var.
Yorumlar