Milli Takıma Tavsiyeler

Hepinizin bildiği gibi Avrupa Futbol Şampiyonasında gizli favori olan Türki Milli Futbol Takımı, sahada da çok gizlendiği için, kimseler oynadığını göremedi, ve üç maçta da sıfır çekerek, yurda dönme hazırlıklarına başladı...

Ama Allah var bir gol attık. Demek ki son maça doğru ilerleme kaydetmişiz. Bak sen gördün mü? İtalya Maçında 3-0 bitsin gol atama, Galler Maçında 2-0 bitsin gol atama, İsviçre Maçında 1 gol at. İlerleme kaydetmişiz demek ki... Ama Allah var gizli favoriydik şampiyonada. Yine söylüyorum herkese gizli favori payesi vermezler... Gizli favori de olduğumuz için, daha önce de dediğimiz gibi sahada bizi çok az gördüler seyredenler...

Bundan sonra kuvvetli takımlarla oynarken sahaya on üç kişi ya da on beş kişi çıksak, nasıl olur? Ne olur yani karşıda ki rakipler bize bu kolaylığı sağlasalar da bizde en azından bir beraberlik alırız, yenemesek bile...

Millilerin kafalarında kesin memleketin ekonomik durumu vardı, her maçı kaybetmelerinin bir sebebi de bu olabilir. Nasıl olmasın ki? Alacakları villanın fiyatı hayat pahalılığının artmasından dolayı iki milyon dolardan, iki milyon dörtyüzbin dolara çıktıysa, alacakları yatın fiyatına bile yüzde kırk zam geldiyse aklını takmayıp da ne yapsın çocuklar? Galibiyet primlerinden de oldular...

Yahu biz bu Galler'i de İsviçre'yi de şakır şakır yenerdik, bundan on sene önce, kesin bunlar bize büyü yaptılar ya da yaptırdılar. Belki de kara büyü müyü olabilir... O zaman ne yapıyoruz, bu büyüleri bozmak için, büyü bozucu adamları ya da kadınları bulup o büyüleri ve büyücüleri yerle bir ediyoruz.

Dünya futboluna armağan ettiğimiz, o meşhur Çanakkale Geçilmez taktiğimiz var. 1-9-1 Yani bir kişi kalede dokuz kişi geride, bir kişi de ileride... Ayağına hasbelkader top gelirse işte bir tane belki yazar. Ama bize kaç tane yazılır bir de ona bakmak lazım.

Ne garip bir oyun bu futbol yahu! İtalya Maçında İtalya'nın attığı golleri kaleci kurtarsaydı, bizim de bir topumuz direkten dönmeseydi, bir de hakem o penaltıyı bize verseydi inanın 2-0 biz galiptik İtalya Maçında... Galler Maçında da ah o kalecimiz iki şutu da az kalsın çıkartıyordu, onları bir çıkartsaydı, öbür pozisyonda da golü atsaydık yine bir sıfır biz kazanmıştık. Hadi İsviçre Maçını da iki golü yemedik bir de biz atmıştık, maç berabere, ahanda biz çıktıydık billahi gruptan 7 puanla... Neyse önümüzdeki maçlara bakacağız. Nasıl bakarız artık onu Allah bilir...

20 Haziran 2021 2-3 dakika 1371 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar