Mutluluk

İnan o kadar çok ki mutluluğun tarifi. Kimine göre, gün doğumunu izlerken duyduğun keyiftir. Kimine göre, çocukların o yüzündeki masum gülücükleri görmendir. Daha böyle çok sıralayabiliriz aslında. Mutluluk bu, eee nerden geleceği belli olmaz. 

Az önce hani kızmıştın ya diyelim bazı şeylere. Bak nasıl da hemen yumuşuyorsun , unutuyorsun o an mutlu olunca. Bunun zıttı olan mutsuzluk bir daha dolaşmasa ortalıkta keşke. Ne güzel olurdu hayat. Öyle kısa süren mutluluk da değil, hep uzun süren. Sık sık arayı soğutmayan, hep sıcak tutan. Değişmez bu, hep aynı kalır dediğimiz insanları degiştiren. Sen var ya mutluluk ! Hiç kaybolma olur mu yanımızdan ? Seninle daha pek çok iyilikler yapacağız. Gerekirse ağlayacağız ama sevinçten. Bir paylaşmanın ne kadar güzel şey olduğunu herkese anlatacağız.

Bilmem tanımını iyi yapabildim mi mutluluk  ? İşte en yerinde bir karar verdim. Yarın da, öbürsü gün de şiir yazacağım hep. Belki de böyle bir deneme yazısı. Ne olur ilhamları toplayıp gönlümde dur öylece.

20 Ocak 2023 1-2 dakika 87 denemesi var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (11)
  • Tolstoy'un dediği gibi : ' Mutluluk masal, mutsuzluk ise öyküdür.' saygıdeğer üstadım. İlham kaynağın dinmesin, kalemin yazmaktan yorulmasın… Saygı dolu selamlarımla

  • 15 ay önce

    Güne yakışan anlam dolu paylaşımınız için gönülden kutluyorum tebrikler. Daha nicelerine inşallah. Sonsuz selam ve saygılarımla.

  • 15 ay önce

    Azla mutluluk, çokla didişmekten iyidir. Tebrik ediyorum.

  • 15 ay önce

    Mutluluk kimi zaman içimizde, kimi zaman dışımızda olsa da kişiden kişiye göre de değişiyor. Bir bakıyorsun ufak bir tebessüm mutlu ediyor insanı, bir bakıyorsun ufak hediye almak ya da bir sevdiğinize sevdiğinizi haykırmak. Tabi en güzeli ve en önemlisi de ahiret mutluluğunu yakalayabilmiş olmak, böylece sonsuz saadete ulaşmak... Kutluyorum içtenlikle Enes Kardeşimi...

  • 15 ay önce

    Basit şeyler herkes için farklıdır ve değerlidir bir merhaba bir tebessüm ya da bugün nasılsın demek birisine denen kişi için mutluluk olur düşünülmüştür çünkü Kutlarım Enes bey