NATO'nun Beyin Ölümü Gerçekleşir ise Omurilik Soğanı ile İdare Edebilir mi

Kısaca NATO, açılımı ise Kuzey Atlantik Antlaşması Örgütü olarak adı anılan örgüt... Fransa Cumhurunun Başı Macron Efendi ''NATO'nun beyin ölümünün gerçekleştiğini söylüyor.'' O zaman ki SSCB'nin başını çektiği Varşova Paktı oluşumu dağılalı yıllar oldu, hala neden NATO var, bunu sorgulamak lazım. Öyle ya Komünizm tehlikesi ortadan kalkmış gibi görünüyor...

''Bağımsızlık benim karakterimdir.'' diyen bir Gazi Mustafa Kemal Atatürk, o yıllarda yaşamış olsaydı NATO ya yine girer miydik? Hiç sanmıyorum... Bu gün komünizm tehlikesi ortadan kalkınca, dikkat edin bakın emperyalistlerin bütün silahları Müslümanların üzerine çevrilmiş durumda... Kah Amerika, kah NATO bu işi, Müslüman ülkelere saldırarak sürdürüyorlar...

İnsanın da beyin ölümü gerçekleşti mi yaşaması çok zor, hatta imkansızdır, fişini çekiverirler... Dileyelim bu emperyalist örgüt NATO'da bir zaman sonra kendi kendini yok etsin... Daha fazla masum insanın, Müslümanın canını yakmasın...

Sam Amca her ne kadar buna kolay kolay taraf olmaz ise de diğer üye ülkeler bu kurumun gerekliliğini sorgulayıp, kendi içlerinde kararlar alırlar ise Sam Amcanın da yapacağı fazla bir şey kalmayacaktır sonrasında...

Sam Amca, Fransa, Almanya, İngiltere gibi ülkeler ile aynı oluşumda olmamıza rağmen, gidip nasılda bizim can düşmanımız PKK ve YPG ye tonlarca silah verebiliyorlar. Bu durum NATO'nun kuruluş ilkelerine aykırı olmasına rağmen, bu alçaklığı nasıl yapabiliyorlar? Kaldı ki NATO'nun asker sayısı bakımından en büyük ikinci ordusu Türk Ordusu...

Dünyada şu anda devam eden savaşlara baktığınız zaman, büyük çoğunluğunun İslam Coğrafyalarında, genellikle de Orta Doğu'da ve Afrika'da olduğunu gözlemlersiniz... Tabi ki bunun en büyük nedeni, Orta Doğu ile Afrika'nın başta petrol olmak üzere, zengin doğal kaynakları barındırmasıdır... Doymaz bir nefse sahip olan emperyalist ülkelerde gün gelecek şişe şişe sonunda patlayacaklardır...

Umalım ki yakın zamanda NATO gibi savaş çığırtkanlığı yapan ve Dünya Barışına da zerre katkısı olmayan böyle oluşumlar ortadan kalkar ve bir daha da dünya sahnesine çıkmazlar... Beyin ölümü gerçekleşir ise NATO'nun bundan sonrası onun için zor, omurilik soğanı ile de idare etmesi imkansızdır... Barış bu gün dünyanın en çok ihtiyacı olan olgudur, ona ulaşmak bütün devletlerin ve insanların ana hedefi olmalıdır...

05 Aralık 2019 2-3 dakika 1373 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar