Ne Çok Onun Bunun Öbürünün Çocuğu Olan Var Memlekette

Bakamıyorum artık bu yaşananlara, sadece ana avrat dümdüz gidiyorum. Nasıl insanlar bunlar, nasıl bir vicdanları var? İnsan kabullenemiyor bazı aymazlıkları... Başlığa bakmayın aslında o cümle değil de başka bir cümle yazacaktım oraya da ama siz anladınız hangi cümle olduğunu...

Adam durup dururken özürlü bir insana yumruk atıyor. Niye yapar bir insan bunu? O karşıda ki özürlü insan sana ne yapmış olabilir, düşünüyorum düşünüyorum bulamıyorum. Aslında bu senin beyin özürlü olduğunu gösteriyor. Düzletiyorum, bu senin beyin özürlü olmadığını gösteriyor çünkü beyin yok zaten sende...

Başka bir manyak sokak ortasında serilmiş yatan köpeği görüyor, duruyor ve sonrada son hızla arabasıyla köpeğin üstünden geçiyor, benim bunları ise ne yüreğim ne de vicdanım kaldıramıyor. Allah belanızı versin hem de en kısa zamanda. Araban kaza yapsın, o ezdiğin hayvanın ahı bir şekilde seni yakalasın...

Bir kaç zaman öncede yine beyni olmayıp da omurilik soğanı ile idare eden bir embesil mi desem artık, idiot mu desem, çok güzel sevimli bir kediyi döve döve öldürdü. Ancak şuna söyleyebilirim, bundan sonra bakın takip edin Allah cc. size hayatı nasıl zorlaştıracak, nasıl burnunuzdan fitil fitil getirecek, zaman içinde göreceksiniz bunu...

Benimde çevremde vardı böyle tipler. Hatta bir tanesinin gençliğinde kedileri suda boğduğu söylenirdi ve gözlemlediğim kadarıyla hayatta hiç bir zaman yüzü gülmedi, ne evlenebildi, çoluk çocuk sahibi olabildi, ne de hastalıklardan başını alabildi, günde onlarca ilaç içer yine de hastalıktan kurtulmazdı... Genç yaşta da göçtü gitti...

Allah korkusu olmayan bir yabancı piç yine bir masum taksicimizin canına kastedip katil oldu... Yaratık demek daha doğru bunlara... İnanın idam hiç insan haklarına aykırı değil ve istiyorum artık, benim gibi bir çok insanda istiyor, idam gelsin, can yakanda canının yanacağını bilsin de ona göre davransın insanlara...

Hazreti Mevlana der ki ’’Hayvanlar Allah’ın sessiz kullarıdır onlar kendilerine yapılan haksızlıkları ve eziyetleri kıyamet günü Mahkeme-i Kübra’da zalimlerin, eziyet edenlerin yüzlerine mutlaka haykıracaklardır’’ Ey vicdansızlar bundan sonra sizlere dünyada da ahirette de rahat yok bilesiniz ki... Bir karıncanın ayak sesini bile duyan Rabbim, o hayvanların çektiklerini ve onlara çektirenleri hem görüyor hem de duyuyor...

20 Nisan 2024 2-3 dakika 1375 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 13 gün önce

    Allah korkusu olmayan o şerefsizlerde vicdan, merhamet ne gezer Ahmet Hocam. Bu güzel yazıyı kutluyorum. Zaten mahşerde boynuzsuz keçi, boynuzlu keçiden hakkını alacak. Kimsenin ahı kimsede kalmaz. Bu sessiz, masum hayvanlar bile olsa.