Ne Haldeyim - 2

Aypon dört için kendini satan fa.işe gibi. Hiç.


Ne yapmak istediğinden emin olmayan bir insanım suan. Gecmişimle gelecegim birbirine karısmıs. Umut ve yarın sözcükleri küflenmiş lugatımdan.
Ne zaman susmak istesem hep böyle olurum ben biraz yalnız biraz biraz biraz olurum.
Annem hep arkadas gibiyiz der yalandır, annelerde yalan söyler bazen, hiç annemin kucagında aglamadım ben.
Ama dün gece aglamayı cok isterdim
dün gece cok kırıldım , üzüldüm , yanıldım , ıslandım.
dün gece ondan cok vazgectim.
delirdim , durduk yere güldüm.

Hepimiz on dokuzlu yaslarda böyle mi oluyoruz yoksa bir ben mi oluyorum? Bugün canım cok sıkkın, bugün hemen bitsin, bugün cok küfrettim tanrıya.
Biraz şarap fena olmazdı bugün olmadı.
Sacma sapan müzikler dinleyim , bol seksli kaybedenler kulübünü izledim. Erkek olsaydım onlar gibi olurdum. Erkek olsaydım biraz p.ç olurdum , erkek olsaydım sayısız kadınla yatar eminim bir fa.işeyle evlenirdim.

Ama kadınım ve yapmam gerekenler yazmam gerekenler , deger istemelerim , deger korumalarım var.
Eger kadınsanız hayata bastan yenik baslıyorsunuz. Demokrasi varmışmış falan filan yalanın daniskası. Yok öyle birsey.

Her neyse bu gün küfür gibiyim.

23 Ağustos 2011 1-2 dakika 10 denemesi var.
Yorumlar