Ne Senle Ne de Sensiz Facebook

Bu sosyal medya facebook bozdu bizi. 2006 da facebook ingilizce olarak çıktı. İlk zamanlar kültür seviyesi yüksek dil bilen gençler kullanırken bir sorun yoktu. Bir süre sonra şairler yazarlar geldi. Sonra çocukluk askerlik arkadaşını, akrabasını şimdi nerde ne yapıyor öğrenmek isteyenler ile Köyünü kültürünü tanıtmak isteyenler izledi onları. Sonra sapıklar, çapkınlar, vücudunu pazarlayan hayvanlar, kaçakçı çeteler, dolandırıcılar geldi. Daha sonra önüne gelene haddini bildirmek isteyen ağır abiler, siyasi piskopatlar, spor holiganları, görgüsüz budalalar, çalışanının özelini fikrini merak eden patronlar amirler geldi. Şimdide kim ne yapıyor merak eden meraklı amcalar dayılar, dedikoducu teyzeler, hatta dedeler nineler gelince gençler twitter Instagram skype WhatsApp periscope younow vb yerlere kaçtı. Ama biz kaçamadık biz gitsek ana. baba, dede, iş arkadaşı partidaş, komşumuz, ve köylümüzüde bu facebooktan alıp gidemeyeceğimizden hiç olmazsa çocuklarımızı buralardan uzaklaştırmak için çocuklarımıza git oğlum kızım buralardan deyip onları koruma güdüsüyle kaçmaları için elimizden geleni yaptık. Patavatsız görgüsüz ahlaksız adamlar çocuklarımızın eş dost sevenlerimizin olduğu özelimizde paylaştığımız fikir ve paylaşımlara destursuz icabet edip huzurumuzu bozdu. İnşallah bu insanlar hep bu facebookta kalır. En iyisi biz bu facebookta kalalımki gençleri geleceğimizi bozan bu insanlarda burada kalsın. Ama umudum yok gençler kaçtıkça bu insanlar onları kovalayacak. Biz çocukken deniz kenarında az sayıda villa vardı zenginler ve turistler yazın denize giderdi. Facebooktaki gibi sahillerde yaşamayıp yüzmesini bilmeyen günübirlik gelen magandalar, dikizciler, görgüsüzler yüzmeye geliyormuş gibi sahillerde mantar gibi çoğalıp bu insanları rahatsız edince bu insanlar dağlara bağlara kaçtı dağ evi bağ evi yapmaya başladı. Sahillerde kaçıp dağ evi bağ evi yapacak imkanı olmayan fakirlere kaldı. Ama sanal facebooktaki adamlar ile gerçek hayattaki bu adamlar aynı adamlar yılmazlar bir süre sonra avcıymış gibi elinde dikiz için dürbünü sırtında tüfeğiyle dağlara bağlarada gelir.

25 Şubat 2017 1-2 dakika 25 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar