Ne var ne yok

Şu kavganın içinde bir senden nefret edemedim Ben... Küstüklerim arasında olsan da ara sıra,hep tutunacak bir yanın vardı.Üç harfe indirgediğim adının her harfine tek tek astım kendimi Allah'ın hakkı üçtür deyip,üçünde de ölemedim... Beceriksizligim yetmezmiş gibi bi de sarhoşluğun aptal cesaretine güvenip seni yok etmeyi denedim içimde,sanki iki dudağımın arasından çıkacak söz yetecekmis gibi...Sacmalik işte....
Ne zaman vazgectiysem ümit etmekten yüzünün fiziki haritası düştü göz bebeklerime... Korktum...!!!
Gözlerimi kapatıp parmak uçlarımla dudaklarının belli belirsiz kıvrımını ezber ederdim ya hep, sana bir daha dokunamamak düşüncesi karanlık bir kuyuda ömür boyu hapis kalacakmış hissi gibiydi.... Sonra yüzümü avuçlarının arasına alıp "seviyorum lan seni "deyişin geldi aklıma...
Ne gariptir ki.... Ne zaman içimdeki senle savaşsam her defasında kendime yenilen bir zavallı olup çıktım.... Seni yok etmeye çalıştıkça daha da büyüdü içimdeki sen....
Şimdi senede bir günlere sığdırıp ömrü ne yokluğuna mahkum ne de varlığına köle olmadan yaşamayı seçtim... Artık her yağmurda olmasa da arada sırada buluşuruz yağmur altında... Bedirhan gökçe ile coşar.... Sezen Aksu ile kapatırız geceyi güne merhabayla.... Ve başka bir yağmura diye sözler verir yeni elvedalar ekleriz bu AŞK'a.....
Yeniden görüşmek üzere... Elveda....

19 Ağustos 2017 1-2 dakika 8 denemesi var.
Yorumlar