Neler Gördük

İhtişamı kaçmış bir geceden, arta kalmışlığımızı gördük karanlıkta. Sustuğumuz da ne kadar çekilmez, ne kadar acımasız olduğumuzu, elini tutmanın anlamını yitirdiğini, gözlerinin gözlerimden kaçtığını gördük... Geçmişe döndük akıllarımızda, seviyorduk bir zamanlar, o günlerin yalanını gördük...

Daha neleri görmedik ki bu gecede gündüzde; Saçlarına vuran rüzgârla saç tellerinin yanağımda meşk etmesini. Boynundan süzülen kokunun beni sana davet etmesini ve güldüğünde artık dudaklarında sözcüklerimin izinin kaybolmasını...

Kendimize yalanlar söyledik bugün ve yüzlerimize karşı sesli düşündük; Döndün karanlık bir gölgeyle 'Sevmiyorum' dedin. Güldüm hayatımın en sahte maskesiyle; Pişmanlıklarımı milyon kere çarparak umutsuzlukla 'Bende' dedim...

Bazı anların arkasında gizlenen sevgi olduğunu gördük bu gündüz gecede ve ayrılırken biz, yüreklerimizi birbirimizin cebine sakladık. Canımızın yarısının gittiğini gördük. Ki elveda için değdiğinde elin elime, sımsıkı sarılmayışımızın korkaklığının cezasını ayrılık gözyaşlarıyla ödediğimizi gördük...

Ve utandık birbirimizden bugün
Biz her göz göze geldiğimizde
Gözlerimizi kaçırıp saniyelerde ölmeyi gördük...

16 Ocak 2010 1-2 dakika 4 denemesi var.
Yorumlar (2)