Nerelerdesin Şimdi

Ben yalnızlıklardayım gülüm, bilmem ki şu an sen neredesin? Ne bir haber alabiliyorum ne de kokunu unutabiliyorum. Ardından hiçbir şeyi atmadım, satmadım, bütün dünyamı senin için birbirine kattım...
Ufuk ardına saklanmış her bir satır vuslatlar ne anlamış, her gün yokluğunda bin bir yerime saplanmış acıyla beni yıkmış, sebepsiz günahsız. Zamansa avuçlarında ezmiş beni, ne hissettim ki senden sonra, hep yokluk soğukluk ürpertir, titretir bedenimi...
Sırılsıklam olmuşum, mazide kalmış aralanan sayfalarsa yüreğimi bir defa değil bin defa deşmiş, kalbim acısa da sana gelmesin ne gam ne keder...
Heder olsam da sana değil isyanım, bizi buralara sürükleyenlerde ardından kalıntı ufak tefek bir boncuk kalmış. Artık sende yoksun, avunmam için nelere çoktuk bilemiyorum...
Sigara dumanları ciğerlerimde cirit atar, beni yalnızlık ise kaderime satar.
Şimdi sensiz ve yıkık bir gurur seni hiç bilmiyorum ne haldesin nerelerdesin? Bilemiyorum.
Bildiğim tek şey vardı sen o da; yarım kalmış ya da bitmiş. Kuruntu bir mevsime itmiş çilen artık beni.
Nerelerdesin? Şimdi bir haberin bile yok kaderin mahkumu olmuşum yokluğunda duvarlar mıh gibi çakılır çıkmaz yüreğimden, her an seni düşünsem acıtır sızlatır beynimi. Bir avuntum sendin şimdi ise tek başıma benim...

21 Aralık 2009 1-2 dakika 12 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar