Nerelere Gidiyoruz

2015 haziranda dünyanın eğiklik açısı 37derece aralıkta 7derece,2016 haziranda44drece aralıkta7derece 2017 haziranda38 derece eğik bunlar şunu gösteriyor dünya kışın 7 derece geriye eğilecek haziranda da 40 derece dolayında güneşe doğru öğle vakti eğilecek normali 23 derece 27dakikadır bu normalden sapmalar kuzey yarıkürede kışlar sıcak yazlar sıcak geçecektir bunun tersi Olarak da güney yarı kürede kışlar çok sert yazlar serin geçecektir.Yer kürenin ısınması güneş ışınlarının düşüş açısıdır.kuzey kutbundaki buzullar tamamı ile erimiş olduğu kesindir güney kutbunda da buzulların çoğalması artacaktır.belki dünya hiç eğiklik oluşturmayacaktır.Buda dünya güneş ışınlarını yıl boyunca aynı olarak alacaktır.bunun sonucunda mevsimler olmayacaktır.iklimin ve mevsimlerin oluşması dünyanın eğiklidir.dünya nereye gidiyor arkadaşlar aynı zamanda fay hatlarında inorganik teoriye göre oluşmuş Petrolu çıkarıyoruz Tanrım çok korkuyorum çok büyük depremler yüzlerce yıl sürecek depremler bekliyorum çünkü fay hatlarındaki petrol elimizdeki eklemler arasında oluşan kıkırdak yağlı madde gibi dünya dönerken fay hatlarında süspansiyon görevi görür yavaş hareket etmesini sağlar eğer depremleri önler siz bu doku olmadığı zaman kemiklerin kırıl canı çok acı çek ecenizi biliyor musunuz.Arabalarda yağ olmasın arabaların paramparça olacağını biliyor musunuz.Tanrıya dua ediyorum insanlara bazı şeyleri görmeleri için aklı başında liderler versin diyorum tanrı sizi hiç affetmeyecektir hangi dinlerden olursanız olun aman gerçekleri görün dünya liderlerine bakıyorum onları dinliyorum hiç aklı başında gerçekleri gören göremiyorum en acı olanıda bunlar.insanlara saygım vardır.saygılarla.

17 Eylül 2017 1-2 dakika 11 denemesi var.
Yorumlar