Nereye Gidiyoruz

İnsanları ırklara, inançlara, mezheplere, doğdukları yerlere göre parçalayıp bölmüşler. Ve bütün bunları insanlardan daha değerli kılmışlar. Sonra da zorla insanları bir arada yaşatmaya çalışıyorlar... Kafayı mı yediniz! İnsan ya bir annesi var.. Ağlatılır mı bir anne.. Nereye gidiyor bu insanlar.. Bilmiyorum, içimizdeki duyguya ne tanım verilir, ama o yok artık, yani yok olup kül oldu... Merhamet, hoşgörü, sevgi, saygı hepsine ayrı ayrı tanım mı koymak gerekir.. Var mı buna gerek, bir defa bile vicdanımızın sesini dinlesek tanımının orda yattığını görürüz ... Din uğruna savaştığını söylüyor.. Savaştığın insanlar da bir dine mensup insanlar.. Söyler misiniz hanginizin dini ölümü savunuyor.. Hiç bir din öldürmeyi emretmez.. Hangi kitabı okursanız okuyun güzeli öneriyor..Siz hangi dine hangi kitaba mensupsunuz.. Üzülüyorum gerçekten üzülüyorum.. Ve tüm bunlara rağmen göz yumuyoruz insanlığın yok olmasına.. İşin ilginç ve komik yanı mı oluyor acı yanı mı oluyor bilmiyorum ama kime sorsanız iyiyi güzelliği savunuyor üstelik neyin yanlış neyin doğru olduğunu da biliyoruz.. Ve yine bunlara rağmen insanlar ölüyor.. kahretsin, lanet gelsin öldüren görüşleriniz, düşünceleriniz hepsi sizde kalsın... Kim olursa olsun ya ölmesin artık, ağlamasın anneler.. Ağlamasın anneler..

Gerçekten merak ediyorum amacınız ne.. Böldünüz parçaladınız insanları.. Hani bilmiyorum belki de ben yalnışım.. Lütfen biri çıkıp aydınlatsın bizi.. Buna hitiyacımız var... Biz de bilelim... Yanlışımız varsa düzeltelim.. Gerek kalmasın ölümlere... Kimse ölmesin artık insana insan olduğu için değer verilmeli.. Lütfen artık insanlar, çocuklar ölmesin... Lütfen..

08 Ocak 2015 1-2 dakika 14 denemesi var.
Yorumlar