Neyse Ne

en son yalanı şimdi söyledim
biliglig kişike bilig kergek bolmas mıdır,gibi bir söze açılım mı gerekir.demi dibindeyse arkana bakıp yatıp poza mı girersin bilmem.
sınır haddi yaş haddine denk gelen oje kurutma derdine üflenen parmak arası muhabbetlerden nefret ettim...aradığın kişiye şu an ulaşılamıyorsa zorlamanın mantığıyla bacak arası sendromundan çıkamamış yaşlı kurt motorları gencecik biraz da sütliman kuzu sarması yedirmeleriyle saygınlık boyutlarında ebatsız bir kişilk ve haddimce pervasızlık boyutunda birtakım dokundurmalar yaptımsa işçi sermaye işveren dükalığı arasında ezilen bir cingözün maceralarını dinlemek sıktı artık,ondandır...üç gece sıkıp en sonunda aklında kalanlarla yaşamın kendi donu etrafında şekillendiğini sanma gafletindeki bre naçar ,hey vicdanı susam çubukları gibi kırıldım dengesiz...sana mı kaldı aleme nizam verip bilmem ne yalayıcılığı yapmak..aşk masallarındaki sahte kişilik kandırmacalarıyla üstlendiğin rollerde bir imdada koşup buna insanlık onuruma geldim, diyerek dükalığının ortasına edilenlere kim, hangi izan ölçüsüyle cevap verecektir...yakışık almayan bir, kurt kocayınca bilmem neyin maskarası olur zırvalarının boy ölçme konseptlerinde sartre okuyup nihilizmin doruklarında ilerlediğini zanneden bulutsuzlar ve acımasız yüzük kardeşleri eğlence amaçlı don indirtme yarışlarında nice evlad-ı garabetin hisleriyle arabeskvari söylemlerde bulunmasına içerlemişler..ey uyumsuz ve de yeri göğü yaratan rabbin kulucuğu elbet ipi çekilir bir varsıllığın hudutlarından dönmesi de olacaktır ve her yaptığını yaşam zaten kısa mottolarıyla kutsallaştırma mantığında yarım ağız sırıtan sırıtk ,senin de vaktin var..şimdi siz kutadgu bilig okuyup mutluluk arayan bilge insancıkları, aç parsın hikayesindeki gibi bir son müjdecisi ve ululayıcısı olacağımı zannediyorsanız yanılıyorsunuz ki okuduğum ve yaşayıp gördüğüm hiçbir son bu kadar yakışıklı bir serüvenle noktalanmamıştır...dilbilgisel ve anlamsal bağlamda saçmalıklarla örülü bir çiğköfte atarsan tutarsa olmuştur mantığına bir eyvallah...hep kalın..kal...

29 Ocak 2010 1-2 dakika 3 denemesi var.
Yorumlar