Niçin Büyürken Küçülüyoruz - Mutluluğu Aramak 1-

Niçin Büyürken Küçülüyoruz?

Galiba eğlenmek için yazıyorum...
Gecenin bir saatinde,kendimi anlamaya çalışıyorum,
İnsanları düşünüyor ve barışmanın yollarını arıyorum ama yok !
Etrafim gırla yabancılıkla dolu...
Galiba beni deli etmek istiyor bu dünya...
Öyle ya ne kalacak bu gençlik mevsiminden?
Sadece bu hayat denen sevgilinin beni niçin bu kadar çabuk terk ettiğini
anlamaya çalışacağım...
Ne tuhaf çocukken genç , yaşlanınca da genç olmayı istemek ne kadar tuhaf...Şu durumda gençlik hep revaçta, çocukluk bir nostalji, yaşlılık trajedi...o zaman gençlikte neleri olmalı bir insanın?
Sorular elbet çok daha fazlalaştırılabilir.Bizler bir şekilde belki de hep genç kalmanın yollarını aramalıyız.Sahip olmak ,olmaksa bir şeylerimiz olmalı. Ama ne ?aşk mı ,para mı, sevgi mi, aramak mı,yazmak mı...?
?....
Ben sorularla başbaşa hiç kimsenin "içimdeki telaşa" yetişemeyeceğini düşünürken siz geldiniz aklıma...Evet en azından bir telaş icerisinde olduğumuzu bilenler var...
Kayıp yıllar ... Kayıp çünkü ,hepimizin içerisinde bir uhde vardır...
Şu durumda hepimiz yaşlanırken biraz telaşlı koşturup duruyoruz....ancak çocukluk ediyoruz gençlik bu değil...Genç insan biraz toydur ama en pratik çözümlerle yola çıkar...tecrübesizdir ama deneyimden haz alır, hızlıdır ama yanlışı da sever..ve en sevdiği de başarılamayacak görünen işleri başarmaya çalışmasıdır. Şu durumda bizler olgunlaşacakken çocuklaşıyoruz..Ancak çocuklar mutludur...Biz bu şekilde mutlu da olamıyoruz.

11 Haziran 2015 1-2 dakika 42 denemesi var.
Yorumlar