Nolcek Bu Fenerbahçenin Hali

Eskiden bayağı fanatiktim, yirmi yıl öncesine kadar diyelim. Şimdilerde de işte öylesine, canlı maç seyretmem, özetlerini de belki denk gelirse, göz ucuyla bakarım. Küçüklükten beri Cimbomluyuz cimbomlu olmasına da, Fenerli ve Beşiktaşlılara da saygım sonsuz...

Korona futbol muhabbetlerinin de içine etti. Sanıyorum topçularda, popçularda o eski kazandıkları paraları yeni sezonlarda bulamayacaklar. Zaten üç dört büyük kulüp de dahil gırtlaklarına kadar borçlular... Nolcek bu Fenerbahçe'nin hali? Yanlış anlaşılmasın aynı soruyu Cimboma da sorarım. Nolcek bu Galatasaray'ın hali, Başiktaş'ın, Trabzonspor'un hali?

Kulüplerin hali sanki ülkenin halinden farklı mı? Sporcularda yakalanıyorlar koronaya, antrenörler de, normal vatandaşlarda... Ev hanımları biraz da teşekkür meşekkür ediyorlardır içlerinden koronaya... Kocalarımız bize kaldı diye...

Futbol ile yatıp futbol ile kalkan bir ülkeyiz. Bir çok gelişmekte olan ülkede de aynı durum söz konusu de değil mi zaten? Futbol ve televizyonlardaki spor demiyorum bakın, futbol programları kitlelerin uyutulmasın da büyük rol oynuyorlar... Erman Toroğlu bir pozisyonu 1,5 saate yakın televizyonda anlatacak, ben de gece yarılarına kadar oturup onu izleyeceğim, sonrada ertesi gün müdürümden fırça yiyeceğim, yok ya, hatta bir daha yok ya!

Bir tek devlet kanalı TRT var zaman zaman futboldan hariç başka başka sporları ekrana getiren, gerisi fasafiso... Ey futbol fanatikleri! Sizler dişinizden tırnağınızdan arttırdığınız paralar ile maçlara gelirken ya da ücretini ödeyip paralı kanalda seyrederken, onlarda milyon dolarları cukkalıyorlar bilesiniz... Soruyorum şimdi, bir maden işçisinin alın teri, bir futbolcunun alın terinden daha mı değersiz?

İnanın ölmeye, ölmeye, ölmeye gelmedik. Hiç bir takım için, forma aşkı için ölünmez, birbirine silah çekilmez. Ancak vatan tehlikeye düşerse, ölüm gelir aklımıza ki o da şehitlik gibi yüksek bir mertebedir zaten...

Bir de tekme tokat, sopalarla taşlarla birbirine giren tipler var, onlarda ayrı felaket. İnsan böyle bir kavgaya ancak anasına bacısına ya da vatanına dinine küfür edildi mi girer, girmeli... Yazık, gerçekten çok yazık. Duyarlı ana babalar, evlatlarınıza takım sevgisinden, forma aşkından önce, vatan sevgisini, Allah korkusunu aşılayın, hem ülke hem de siz rahat edin..

17 Eylül 2020 2-3 dakika 1371 denemesi var.
Yorumlar