Not

Bazen büyümek gerekir, yokuşlardan düşmek, patikalarda dizlerin kanaması, ellerin acıması gerekir. Acıya hissizliği öğretmek için. Emek etmemek istiyorum yoluna girmeyecek hayaller için. Sana karşı değişsin istemiyorum duygularım çünkü acıtan insanın kırılmayan kemiği kalmaz duygularda. Kendi yalanlarında mutluluklar diledim insanlara bu saatte, şu satırda, şu yalnızlık mevsiminde.

İstedim, umudum hep yanımda olsun. Dara düştüm, beklemek kırdı kolumu, kanadımı. Anlatamadım beni, sessizliğimde bile. Karşınıza çıkıp her defasında yaralarımdan not alıp hatırlatıyorum işte. Kapılar yüzüme çarpılıyor bu arabesk hayatta, geleceğe mahpusun kor deliklerinden bir ışık tanesi gibi bakıyorum. Aşina yüzler, aşklar, hikayelerin yanı başında çürüyen bir insanım ben.. Aklım firarda, kalp zaten yetim..

Bu benim eski zaman gözlerimden dünya, rutubetli evimin sayısız penceresinden ,kuraklığın ortasından, yalnızlığımın en fiyakalısından sevgilerimle...


27 Aralık 2020 30-60sn 75 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (8)
  • Hep bir yerinde yaşamanın, tutunma telaşı bizimkisi. Tebrik ederim Osman Bey 🍁

  • 3 yıl önce

    Umut hep elde ki güç yaşamak için acılara rağmen

  • 3 yıl önce

    Aşk ve hayat iç içe geçmiş, ikisinde de acı da var hüzünde var. Yaralar hele de aşk acısının yaraları sızım sızım sızlatır insanın hem yüreğini hem de her bir yerini... Gönülse yerle bir, zordur tesellisi de... Kutlarım içtenlikle hemşerimi...

  • 3 yıl önce

    An itibariyle ben :) Bu iyi geldi...