Nuh'un Gemisi

Evimiz tehlike dolu, yatağımız öyle, yollar öyle, çevremiz öyle, ne zor bir yaşamın ortasında kaldık böyle..!
Bir asır önce yaşamak varmış, çiçek, böcek uğraşmak varken, şu uğraştığımız yaşam şekline bakın, ne kadar çaresiz, ne kadar da aciz durumdayız...

Yönetilmek gibi bir döngünün içindeyiz, zaten çıkmazlarımızın başlangıç noktası da bu değil mi?
Doğduğumuz andan bu yana, birileri tarafından sürekli yönetiliyoruz. İnsan olmak eşittir, yönetilmek dememek için, tek bir neden gösterebilir misiniz?

Tuhaf olaylar silsilesi içinde kalıyoruz ve çıkış yolunu bulmaya imkan yok gibi görünüyor. Hepimiz birer modern köle olmaktan kurtulamıyoruz. Akıllı olmak veya aptal olmak kurtarmıyor bizi...

Bir şekilde, kurtuluşumuzun reçetesi olsaydı, eminim birçoğumuz, en kıymetli şeylerimizi feda etmeye razı olurduk...

İnsan kaç kere sabreder, kaç zaman sabırlı davranabilir günümüzde yaşadıklarına? Bu sistem içinde mutlu olmayı başarmak ve dahası özgür kalabilmek, kolay mıdır?

Erkeğinin, kadının, çocukların, yaşlıların, henüz doğmamış olanların bile sorunları ayrı bu zamanda ama ortak sorunumuz, özgürlüklerimize vurulan prangalar diyebiliriz...

Zamanında gücü kuvveti yerinde olan bir erkeğin hayatta başaramayacağı çok az şey varken, günümüzde başarabileceği çok az şey var..!
Zirveden, dip yaptırılmış, insanlar topluluğu olarak, hayat mücadelesine devam ede duralım, dipte olmamız bile yeterli değildir kurulan yeni dünya düzeninde..!

Yok etmek üzerine kurulmuş olan bu yeni dünya düzeninde, erkeği, bayanı, çocuğu, yaşlısı çalışmakta olan sisteme hazırlanan yakıt malzemesi olarak görülmekte...

Genetiği bozulmuş yiyecek ve içeceklerle desteklenen, değiştirilen insanların düşünme şekli, yaşama şekli, aşkı, sevgisi, uykusu bile kontrol altına alınmış ve daha fazlası için de çalışmalar sürdürülmektedir...

Şimdi benim belki de bir hayal dünyasında yaşadığımı düşünenler olabilir, yukarıda sadece bir kaçını sıralaya bildiğim yeni yaşam sisteminde, daha bahsedilmesi gereken belki binlerce şey var hala düşünebiliyor isek ve hala nefes alabiliyorsak, yeni dünya sistemini yönetenler izin verdiği içindir..!

Abartmıyorum, ABD'nin 1920'li yıllarda cahil kovboylarının sığırlarını damgaladığı gibi hepimiz fişlenmiş, zavallı yaratılmışlara dönüştürüldük ve bu şekilde yaşamaya mecburuz. Nereye kadar yaşarız, nereye kadar bu köleliğe devam ederiz bilemiyorum ama kurtuluş konusunda çalışan tek bir insan bile yok, belki de en büyük şanssızlığımız budur...

Devletleri oluşturan toplumların tamamı, yaşam şartları iyi bile olsa, modern kölelikten nasibini almaktadır ve kurtulan kimse olmayacak sanırım.

Bir Nuh'un gemisi olsa da,kurtulabilsek, ne güzel olurdu...

02 Kasım 2017 2-3 dakika 95 denemesi var.
Yorumlar (2)
  • 6 yıl önce

    Yüzyılın gemisi akıl akıl akıl da kullanmasını bilmez okumaz sadece anlatılanı dinlersek korkarım 1 değil 1000000 gemisi olsa Nuhun fayda etmez ki en büyük güç halkın sesidir

    Anlamlı paylaşımınız için teşekkür ederim👑

  • Teşekkürler sayın Gür...