Öküzden Kaplana Doğru Hareket

''Çin astrolojisine göre geçen sene yani 2021 yılı Öküz Yılıymış, bu sene ise Kaplan yılı diye anılır olacakmış.'' Vallahi ben de Çinlilerin yalancısıyım, onlar ne diyorlarsa doğrudur. Dünyada bir dolu öküz olduktan sonra, bu sene isterse Kaplan Yılı olsun, onlar için fark etmez nasılsa her yıl Öküz Yılı ve ömürlerinin sonuna kadar öküz olarak kalacaklardır...

Gazeteyi açıyorum sabah sabah, orta sayfaların haberlerinde, cinayet, kadın dövme, ev basıp insanları öldürme, bir dolu mide bulandırıcı haber. Bunlara sebebiyet veren bir dolu öküz memlekette, hala sokaklarda geziyor ve insanlar için tehlike olmaya devam ediyor...

İki aile, sanırım doğu taraflarında tam barışacaklarmış, yıllar süren husumete son vereceklermiş, birden yine silahlar patlamış, iki ölü, bir dolu yaralı, ne desek buna bilmem ki barış için savaş filan olabilir, kurulacak cümle...

Cumhuriyetimizin Kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün heykeline saldıran geri zekalı tipler. Anlamak gerçekten zor, sevmiyorsan, sevmeyebilirsin de heykelden ne istiyorsun. O Samsun'a çıkmasaydı belki sen de dünya üzerine çıkmayacaktın... İnsanlar beyin yerine başka bir organlarını kullandıkları zaman, böyle densizlikler yapabiliyorlar demek ki...

Sosyal Medyayı aç, bir dolu trafik magandası Türkiye'nin yollarında cirit atıyor. Ağır vasıtayı taksi gibi kullanmaya kalkıyor. Sonrada kameraya çekilince binlerce lira cezayı ödeyip kıçının üstüne oturuyor, hele de şu paranın sıkışıklığında cebinden uçup gidiyor liracıklar...

Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan Covit-19 olmuş. Bizler ona acil şifalar dilerken, rakibi olduğu Millet İttifakının parti başkanları, hadi onu geç düşman kardeşler olduğumuz Yunanistan Başbakanı bile acil şifalar dilerken, bazı densizler ''Helvasını Kavurmaya Başladık.'' diye kin ve nefret dolu söylemlerde bulunabiliyorlar. Ne diyelim demek ki arkadaşlar Öküz Yılından bir türlü çıkamıyorlar, bundan sonrada çıkamayacaklar...

06 Şubat 2022 1-2 dakika 1375 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (2)
  • 2 yıl önce

    :))) güldüğüme bakmayın Ahmet ağabey. Bizimkisi ağlanacak halimize gülmekten öte değil. Her ortada da siz öyle güzel anlatmışsınız ki gülmemek elde değil. Saygılarımla...