Ölesiye Sevmek mi Demiştiniz

Ölüyorum,öldüm derken yazıyorum bu yazımı.
Aaa ölmemişim hayret,yaşıyorum hemde daha da güçlü ve kararlı bir yürekle.

Biz insanoğlunun başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmemiştir,sanki ordan bir ses duyar gibiyim?
He vallah gelmemiştir.Gelmedi kardeşim Allah Allahh biz ne dayanıklı metanetli insanlarız ki,en yakınımız mefta olur kırkı çıkmadan düğün olur gider düğüne göbek atarız.!

Biz insancıklar böyleyiz işte,sabır taşı olsa çatlardı be kardeşim,ne dayanıklı kullarmışız.
Birde şu bilgisayarlar çıktı çıkalı,insanlar çok değişti ha ağam,paşam,millet sevgiyi sanki manavdan ,marketten sipariş ediveriyor şıp geliveriyor.!

Evlilikler çarçabuk geyik boynuzlarının en büyüğünü takıveriyor,klavye arkasında sanki kral Hz.
Dünyayı yöneten sadrazam paşa oluveriyorlar,hopp dur bakayım sen.!
Eğer bilinçli oturmayacaksan dokunma o pc klavyesine sakın haa dokunma,parmaklarını çek.!!!

Ne oldu bu insancıklarımıza be ağam,anlatıver bana desem ki,abovv sendemi yedin o haltlardan?
Yokmu doğru insan ahale,gazetelere ilan vereceğim insanlık ölmüş ,kaybolmuş göreniniz var mı?

İmla hatalarımla kabul ediniz...Devamı gelecek,heyecanlı ve çok malzemeli...?

12 Nisan 2012 1-2 dakika 43 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (1)
  • 12 yıl önce

    Kalemine yüreğine sağlık ablam.Değişen dünyanın yeni yüzünü anlatmışsın.Maalesef herşey böyle gdo'lu,ilişkiler desen ayak üstü atıştırmalık faastfood gibi tüketiliyor.İnsanlar kibirlerinin kurbanı oluyor.Bilgiyasardan bahsetmişsin.Çok haklı ve güncel bir konu.Bu bilgisayarların arkasında kim ne istiyorsa olabiliyor.Sanal kişilikler çevreler yaratıp sahte dünyalarında itibar kazanıyorlar.Devamını merakla bekliyorum.İlhamın daim olsun.Sevgiler,saygılar ablam.