Öss

Sınav zamanına kadar herşey güzeldir. Belkide o şanslı insan birkaç yıl tekrarlamıştır bu sınavı. Tecrübelidir, bu sefer der yine içinden ; ancak sınav zamanı gelince kalem elinde okumaya başlayınca soruları kalbi, düşünceleri uçar buruk buruk...
Bu sınavda da bir hoş olmuştur önce. Ve daha sonrası acıdır sonuçlar elindeyken. Bu seferde olmadı der içinden gelen sonuçlara bakıp.

Televizyonda sorulara bakarken yazar soruları bir kenarı, yazdığı soruları ayrı bir kağıt üzerine tekrar geçer ve çözmeye çalışır. İlk soruyu çözerken aklına sınavda yaşadığı an gelir ve neden sınav günü, aklındaki, düşüncelerindeki yapı değişiyor diye sorar kendine..
Bu düşünceden yola çıkıp kafasını takmadan devam eder yine çözmeye. Bir kaç soru çözer ve sonuçları karşılaştır. Çözdüğü soruların cevapları kendi çözümleriyle birebir aynıdır. O bu duruma üzülür
neden sınav olduğum günle denemelerdeki düşüncem, başarım aynı değil diye kendini yer bitirir...

...
Azimlidir o kişi, yine başlar yılmadan çalışmaya, hayatını çünkü öss için adayan şahsiyet sahibi bilgili ve azimli kimsedir. Etrafını görmez bile derslerini aksatmamak daha sûratli adapte olabilmek için birçok yola başvurmuştur...

14 Mart 2009 1-2 dakika 7 denemesi var.
Yorumlar (4)
  • 15 yıl önce

    ve sonunda istediği şeye kavuşur iste bunun içindir hayatını adadığı ve tüm yaraları merhemle düzelmiştir artık.inşallah hepimizin yarasına merhem sürülür de kazanırız..işte hayat o an başlar bizim için ve sonsuza dek devam eder...

  • 15 yıl önce

    denemenin son kısmını güzel sonlandırmışsın kendince hasret teşekkürler yorum için..👧

  • 15 yıl önce

    Öss ülkemizde kanayan bir yaradır.. Tek gerçek vakitin su gibi akıp gidişi.. 😙

  • 15 yıl önce

    bende sbsye yazıcam bune ya hayatımız sınav baştan başlıyor biz ölene kadar sınav olmaz böyle vallahi ya kanayan bir yaradan farksız